Procesa apraksts
Pakalpojuma pieprasīšana
Lai saņemtu pakalpojumu, personai vai tās likumiskajam pārstāvim jāiesniedz iesniegumu.
- Preiļu novada Labklājības pārvaldes Sociālajā dienestā Preiļos (Aglonas iela 1a, Preiļi)
- attālinātajos klientu pieņemšanas punktos:
- Aizkalnē (Raiņa iela 5, Aizkalne, Aizkalnes pagasts)
- Pelēčos (Liepu iela 6, Pelēči, Pelēču pagasts)
- Prīkuļos (Brīvības iela 9, Prīkuļi, Saunas pagasts)
- Riebiņos (Saules iela 8, Riebiņi, Riebiņu pagasts)
- Kastīrē (Liepu iela 5a, Kastīre, Rušonas pagasts)
- Sīļukalnā (Latgales iela 1a-1, Sīļukalns, Sīļukalna pagasts)
- Galēnos (Liepu iela 1, Galēni, Galēnu pagasts)
- Stabulniekos (Skolas iela 3, Stabulnieki, Stabulnieku pagasts)
- Silajāņos (Miera iela 1, Silajāņi, Silajāņu pagasts)
- Rimicānos (Saules iela 16, Rimicāni, Rožkalnu pagasts)
- Vārkavā (Kovaļevsku iela 4, Vārkava, Vārkavas pagasts)
- Vecvārkavā (Skolas ielā 5, Vecvārkava, Upmalas pagasts)
- Vanagos (Vanagu skola, Vanagi, Upmalas pagasts)
- Aglonā (Somersētas iela 34, Aglona, Aglonas pagasts)
- Sūtot elektroniski parakstītu iesniegumu uz e-pasta adresi labklajibas.parvalde@preili.lv
- E-adresē
Iesnieguma izskatīšana
Sociālā darba/ klientu apkalpošanas speciālists pārbauda personas sociālā statusa atbilstību pakalpojuma saņemšanai, reģistrē personas vai tās likumiskā pārstāvja iesniegumu un elektroniski sagatavo autotransporta rezervācijas pieteikumu.
Pakalpojums tiek piešķirts līdz 5 (piecām) reizēm kalendārajā gadā.
Pakalpojuma saņemšana
Pakalpojumu nodrošina pašvaldības specializētais transports pēc pieteikuma saņemšanas un iespējām nodrošināt pakalpojumu.