Kur atrodas Preiļu novads?

Preiļu novads atrodas Latvijas dienvidaustrumos.

Preiļi atrodas 210 km attālumā no valsts galvaspilsētas Rīgas.

Kas ir Preiļu novads?

Preiļu novads ir teritorija, kas sastāv no:

  • Preiļu pilsētas,
  • Aglonas pagasta,
  • Aizkalnes pagasta,
  • Preiļu pagasta,
  • Pelēču pagasta,
  • Saunas pagasta,
  • Riebiņu pagasta,
  • Sīļukalna pagasta,
  • Galēnu pagasta,
  • Stabulnieku pagasta,
  • Silajāņu pagasta,
  • Rušonas pagasta,
  • Vārkavas pagasta,
  • Upmalas pagasta,
  • Rožkalnu pagasta.

Kas ir Preiļu novada pašvaldība?

Preiļu novada pašvaldību veido dome un tās izveidotās izpildinstitūcijas.

Preiļu novada domi vada domes priekšsēdētājs un domes priekšsēdētāja vietnieks.

Preiļu novada dome sastāv no 15 deputātiem.

Domes vēlēšanas notiek reizi četros gados.

Lai nodrošinātu savu darbību, dome no deputātiem ievēl pastāvīgās komitejas.

Kur atrodas Preiļu novada pašvaldība?

Preiļu novada pašvaldība atrodas Raiņa bulvārī 19, Preiļos, Preiļu novadā, LV-5301.

Kā sazināties ar Preiļu novada pašvaldību?

Jūs varat atnākt uz pašvaldības ēku Raiņa bulvārī 19, Preiļos.

Jūs varat atsūtīt vēstuli pa pastu, rakstot uz adresi Raiņa bulvāris 19, Preiļi, Preiļu novads, LV-5301.

Jūs varat piezvanīt pa tālruni +371 65322766

Jūs varat uzrakstīt e-pastu, rakstot uz e-pasta adresi: dome@preili.lv

Preiļu novada domes darba laiks:

  • Pirmdienās: 8.00-12.00 un 13.00-18.00
  • Otrdienās: 8.00-12.00 un 13.00-17.00
  • Trešdienās: 8.00-12.00 un 13.00-17.00
  • Ceturtdienās: 8.00-12.00 un 13.00-17.00
  • Piektdienās: 8.00-12.00 un 13.00-16.00

Pirmssvētku dienās un pēdējā darba dienā pirms svētku dienas darba laiks tiek saīsināts par divām stundām.


Projekti

Logo

Projekta mērķis ir attīstīt uzņēmējdarbības publisko infrastruktūru Preiļu pilsētā, mazinot negatīvas sociālekonomiskās sekas reģionos, kurus pāreja uz klimatneitrālu ekonomiku ietekmējusi visvairāk.

Projekta ietvaros Preiļu novada pašvaldība plāno veikt šādus darbus:

  • Kooperatīvās ielas seguma atjaunošana: Tiks veikta ielas pārbūve 0,867 km garumā, paredzot asfalta seguma ieklāšanu.
  • Inženierkomunikāciju izbūve: Paredzēts izbūvēt lietus ūdens kanalizācijas sistēmu, kā arī pārbūvēt ūdensvada un sadzīves kanalizācijas tīklu.
  • Ceļu satiksmes drošības uzlabošana: Pie četrām gājēju pārejām tiks uzstādīts apgaismojums, lai nodrošinātu labāku redzamību un drošību.
  • Infrastruktūras attīstība velosipēdistiem un gājējiem: Tiks izbūvēts velosipēdu un gājēju celiņš.

Projekta sadarbības partneris SIA "PREIĻU SAIMNIEKS" plāno veikt jaunu siltumtīklu izbūvi pa Kooperatīvā ielu (2,770 km garumā).

Finansējums:

  • Projekta kopējās attiecināmās izmaksas ir 2 941 140,01 EUR (ar PVN).
  • Taisnīgas pārkārtošanās fonda finansējums ir 2 499 969,00 EUR (85 %).
  • Pašvaldības līdzfinansējums ir 263 972,08 EUR.
  • Projekta sadarbības partnera SIA "PREIĻU SAIMNIEKS" līdzfinansējums ir 177 198,93 EUR.
  • Kopējais pašvaldības un sadarbības partnera līdzfinansējums ir 441 171,01 EUR (15 %).

Projekta īstenošanas termiņš: no 2024. gada 4. ceturkšņa līdz 2026. gada 4. ceturksnim.