Procesa apraksts
Pakalpojuma pieprasīšana
Lai saņemtu pakalpojumu, personai vai tās likumiskajam pārstāvim Preiļu novada Labklājības pārvaldes Sociālajā dienestā jāiesniedz:
- Iesniegumu,
- Citus dokumentus, ja tie nepieciešami nosūtījuma izsniegšanai.
Iesniedzot iesniegumu un tam pievienotos dokumentus klātienē Preiļu novada Labklājības pārvaldes Sociālajā dienestā Preiļos (Aglonas iela 1a, Preiļi)
Sūtot iesniegumu pa pastu uz adresi:
Preiļu novada Labklājības pārvaldes Sociālais dienests
Aglonas iela 1a, Preiļi, LV-5301
Sūtot elektroniski parakstītu iesniegumu uz e-pasta adresi:
labklajibas.parvalde@preili.lv
E-adresē
Iesnieguma izskatīšana, lēmuma pieņemšana
Pēc nepieciešamo dokumentu saņemšanas, sociālais darbinieks:
- Izvērtē iesniegumā un, ja attiecināms, tam pievienotajos dokumentos minēto situāciju un pakalpojuma piešķiršanas nepieciešamību,
- Pozitīva lēmuma gadījumā sociālais darbinieks sagatavo un izsniedz personai nosūtījumu psihologa pakalpojuma saņemšanai, ja ir konstatēta pakalpojuma nepieciešamība vai konsultē personu par citiem pakalpojuma veidiem, ja psihologa pakalpojuma nepieciešamība nav konstatēta vai neatbilst personas sociālās problēmas būtībai.
Pakalpojuma saņemšana
Pēc pakalpojuma piešķiršanas persona telefoniski vai klātienē personīgi vienojas ar psihologu par pakalpojuma saņemšanas laikiem.
Pakalpojumu individuālo konsultāciju veidā sniedz sociālā dienesta psihologs. Konsultāciju cikls ir 10 reizes, katra konsultācija ilgst 45 minūtes.
Konsultāciju ciklu var atkārtot pēc 12 mēnešiem.
Pakalpojuma apmaksa
Pakalpojums ir bezmaksas personai/ ģimenei, kura deklarējusi savu pamata dzīvesvietu Preiļu novada administratīvajā teritorijā un krīzes situācijā nonākušām ģimenēm (personām), kuras uzturas Preiļu novada administratīvajā teritorijā.