Cena
Skatīt maksājumus
Izpildes termiņš darba dienās
1 mēnesis
Uzzināt vairāk
Saņēmējs
Fiziska persona
Uzzināt vairāk
Saņemšanas ierobežojumi
-

Pakalpojums, kura ietvaros nodrošina ilgstošo sociālo aprūpi un sociālo rehabilitāciju bērniem ar smagiem un ļoti smagiem garīgās attīstības traucējumiem vai bērniem ar smagiem un ļoti smagiem fiziskās attīstības traucējumiem, kā arī bērniem ar kombinētiem smagiem un ļoti smagiem garīgās un fiziskās attīstības traucējumiem vecumā līdz četriem gadiem, kuriem funkcionālo traucējumu dēļ nav iespējams nodrošināt aprūpi ģimenē, pie aizbildņa vai audžuģimenē.

Procesa apraksts

Pakalpojuma pieprasīšana

Lai saņemtu pakalpojumu, bērna likumiskajam pārstāvim Preiļu novada Labklājības pārvaldes Sociālajā dienestā jāiesniedz:

  • iesniegumu,
  • ģimenes ārsta izziņu par personas veselības stāvokli, kurā norādīts(-i):
    • funkcionālo traucējumu veids(-i),
    • akūtas infekcijas (piemēram, plaušu tuberkuloze aktīvajā stadijā, akūtas infekcijas slimības) pazīmes (ja tādas ir), kas var ietekmēt sociālo pakalpojumu sniegšanas kārtību,
    • izziņā papildus norāda rekomendācijas aprūpei un profilaksei, ja persona vēlas saņemt ilgstošas sociālās aprūpes un rehabilitācijas pakalpojumu institūcijā.
  • psihiatra atzinumu par personas psihisko veselību un speciālajām (psihiatriskajām) kontrindikācijām sociālo pakalpojumu saņemšanai (MK noteikumu Nr.138 1. pielikums) - attiecināms tikai uz personām ar garīga rakstura traucējumiem,
  • likumiskā pārstāvja pārstāvības tiesības apliecinošs dokuments.

Iesniedzot iesniegumu un tam pievienotos dokumentus klātienē Preiļu novada Labklājības pārvaldes Sociālajā dienestā Preiļos (Aglonas iela 1a, Preiļi)

Sūtot iesniegumu pa pastu uz adresi:
Preiļu novada Labklājības pārvaldes Sociālais dienests
Aglonas iela 1a, Preiļi, LV-5301

Sūtot elektroniski parakstītu iesniegumu uz e-pasta adresi:
labklajibas.parvalde@preili.lv

Iesnieguma izskatīšana, klienta novērtēšana, lēmuma pieņemšana

  • sociālais darbinieks pārbauda datus par personu,
  • sociālais darbinieks 10 (desmit) darba dienu laikā pēc minēto dokumentu saņemšanas un reģistrēšanas, klātienē tiekoties ar personas likumisko pārstāvi, aizpilda personas vajadzību pēc sociālajiem pakalpojumiem novērtēšanas karti un izvērtē personas aprūpes līmeni,
  • Sociālais darbinieks pēc saņemto dokumentu izvērtēšanas sagatavo lēmumu par sociālā pakalpojuma nepieciešamību un kopā ar nepieciešamajiem dokumentiem nosūta Sociālās integrācijas valsts aģentūrai (turpmāk – SIVA),
  • SIVA pēc personas dokumentu saņemšanas izskata to atbilstību spēkā esošo normatīvo aktu prasībām, uzsāk administratīvo procesu personas lietā un tās darbību regulējošo normatīvo aktu ietvaros pieņem lēmumu personas administratīvā procesa lietā, uzturot pakalpojumu saņēmēju rindu un koordinējot pakalpojumu piešķiršanas procesu.

Pakalpojuma saņemšana

Pakalpojumu iespēja saņemt vienā no šīm institūcijām:

Pakalpojuma izmaksas finansē no valsts budžeta.

SIVA pieņemto lēmumu var apstrīdēt viena mēneša laikā pie SIVA direktora, iesniedzot iesniegumu Dubultu prospektā 71, Jūrmalā, LV-2015.