Procesa apraksts
Pakalpojuma pieprasīšana
Lai saņemtu pakalpojumu, bērna likumiskajam pārstāvim Preiļu novada Labklājības pārvaldes Sociālajā dienestā jāiesniedz:
- iesniegumu,
- ģimenes ārsta izziņu par personas veselības stāvokli, kurā norādīts(-i):
- funkcionālo traucējumu veids(-i),
- akūtas infekcijas (piemēram, plaušu tuberkuloze aktīvajā stadijā, akūtas infekcijas slimības) pazīmes (ja tādas ir), kas var ietekmēt sociālo pakalpojumu sniegšanas kārtību,
- izziņā papildus norāda rekomendācijas aprūpei un profilaksei, ja persona vēlas saņemt ilgstošas sociālās aprūpes un rehabilitācijas pakalpojumu institūcijā.
- psihiatra atzinumu par personas psihisko veselību un speciālajām (psihiatriskajām) kontrindikācijām sociālo pakalpojumu saņemšanai (MK noteikumu Nr.138 1. pielikums) - attiecināms tikai uz personām ar garīga rakstura traucējumiem,
- likumiskā pārstāvja pārstāvības tiesības apliecinošs dokuments.
Iesniedzot iesniegumu un tam pievienotos dokumentus klātienē Preiļu novada Labklājības pārvaldes Sociālajā dienestā Preiļos (Aglonas iela 1a, Preiļi)
Sūtot iesniegumu pa pastu uz adresi:
Preiļu novada Labklājības pārvaldes Sociālais dienests
Aglonas iela 1a, Preiļi, LV-5301
Sūtot elektroniski parakstītu iesniegumu uz e-pasta adresi:
labklajibas.parvalde@preili.lv
Iesnieguma izskatīšana, klienta novērtēšana, lēmuma pieņemšana
- sociālais darbinieks pārbauda datus par personu,
- sociālais darbinieks 10 (desmit) darba dienu laikā pēc minēto dokumentu saņemšanas un reģistrēšanas, klātienē tiekoties ar personas likumisko pārstāvi, aizpilda personas vajadzību pēc sociālajiem pakalpojumiem novērtēšanas karti un izvērtē personas aprūpes līmeni,
- Sociālais darbinieks pēc saņemto dokumentu izvērtēšanas sagatavo lēmumu par sociālā pakalpojuma nepieciešamību un kopā ar nepieciešamajiem dokumentiem nosūta Sociālās integrācijas valsts aģentūrai (turpmāk – SIVA),
- SIVA pēc personas dokumentu saņemšanas izskata to atbilstību spēkā esošo normatīvo aktu prasībām, uzsāk administratīvo procesu personas lietā un tās darbību regulējošo normatīvo aktu ietvaros pieņem lēmumu personas administratīvā procesa lietā, uzturot pakalpojumu saņēmēju rindu un koordinējot pakalpojumu piešķiršanas procesu.
Pakalpojuma saņemšana
Pakalpojumu iespēja saņemt vienā no šīm institūcijām:
- Valsts sociālās aprūpes centra "Rīga" filiāle "Pļavnieki". Adrese: Zebiekstes 12, Rīga, LV-1082, tālrunis +371 67585709, e-pasta adrese: plavnieki@vsacriga.gov.lv
- Valsts sociālās aprūpes centra "Rīga" filiāle "Teika". Adrese: Stāmerienas 4, Rīga, LV-1006, tālrunis +371 67543224, +371 67543223, e-pasta adrese: teika@vsacriga.gov.lv
- Valsts sociālās aprūpes centra "Kurzeme" filiāle "Liepāja". Adrese: Apšu 3a, Liepāja, LV-3401, tālrunis +371 63423402, e-pasta adrese: liepaja@vsackurzeme.gov.lv