Preiļu novada pašvaldības izpilddirektora amatam pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas izglītības, profesionālās pieredzes un kompetences prasības:
- augstākā izglītība, priekšroka pretendentiem ar augstāko izglītību jurisprudences, vadības zinātņu, būvniecības vai ekonomikas jomās,
- nevainojama reputācija,
- profesionālā darba pieredze, kas atbilst vismaz vienam no šādiem kritērijiem :
- vismaz triju gadu darba pieredze pēdējo desmit gadu laikā publiskās pārvaldes institūcijas vadītāja ( tajā skaitā pašvaldības izpilddirektora), vadītāja vietnieka vai lielas struktūrvienības vadītāja amatā,
- vismaz triju gadu darba pieredze pēdējo desmit gadu laikā mazas kapitālsabiedrības valdes vai padomes locekļa amatā, vai lielas struktūrvienības vadītāja amatā,
- valsts valodas zināšanas C2 līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību,
- izpratne par valsts pārvaldi, Preiļu novada pašvaldības darbu un administratīvo procesu iestādē,
- izpratne par pašvaldības administrācijas darba organizēšanu, tajā skaitā izpratne par valsts iestādes budžeta plānošanu un izpildes kontroli,
- zināšanas un izpratne par kapitālsabiedrību korporatīvās pārvaldības jautājumiem,
- Preiļu novada pašvaldības izpilddirektora amata kandidātam jāpiemīt šādām kompetencēm :
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu,
- konceptuālā, analītiskā un stratēģiskā domāšana,
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību,
- pārmaiņu vadība.
Galvenie pienākumi:
- organizē domes izdoto saistošo noteikumu un citu normatīvo aktu izpildi,
- dod rīkojumus pašvaldības iestāžu vadītājiem,
- sagatavo priekšlikumus domei par attiecīgās pašvaldības iestāžu nelikumīgu un nelietderīgu lēmumu atcelšanu,
- ierosina domei iecelt amatā vai atbrīvot no amata pašvaldības iestāžu vadītājus, domes nolikumā noteiktajā kārtībā pieņem darbā un atbrīvo no darba pašvaldības administrācijas darbiniekus,
- iesniedz domei priekšlikumus par pašvaldības iestāžu un pašvaldības kapitālsabiedrību izveidošanu, reorganizēšanu un likvidēšanu,
- domes noteiktajā kārtībā un ietvaros rīkojas ar pašvaldības mantu un finanšu resursiem, slēdz saimnieciskus darījumus ar juridiskajām un fiziskajām personām,
- organizē teritorijas attīstības programmas projekta, teritorijas plānojuma projekta un budžeta projekta izstrādāšanu, kā arī saimnieciskā un gada publiskā pārskata sagatavošanu,
- veic citus pienākumus, kas paredzēti attiecīgās pašvaldības nolikumā un domes lēmumos.
Lai pieteiktos konkursam, pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi dokumenti:
- motivācijas vēstule,
- dzīves un iepriekšējās profesionālās pieredzes apraksts (CV),
- izglītību un tālākizglītību apliecinošu dokumentu kopijas,
- pretendenta sagatavots redzējums uz 2 lapām par Preiļu novada attīstību,
- valsts valodas prasmes dokuments (ja nepieciešams).
Darba alga EUR 1700,00 (pirms nodokļu nomaksas).
Pretendenti pieteikumu, norādot “Pieteikums uz Preiļu novada pašvaldības izpilddirektora amatu”, var iesniegt:
- personīgi (slēgtā aploksnē) – Preiļu novada domes apmeklētāju pieņemšanas un informācijas centrā (1. stāvā) , kas atrodas adresē: Raiņa bulvārī 19, Preiļos, Preiļu novads (darba laikā);
- elektroniski ar drošu elektronisko parakstu, iesūtot dokumentus pašvaldības e-adresē vai elektroniskā pasta adresē: dome@preili.lv.
Pieteikums jāiesniedz vai jānodrošina pieteikuma iesūtīšana līdz 2021.gada 04.augustam (ieskaitot) plkst. 12.00, pēc šī termiņa saņemtie pieteikumi netiek vērtēti.
Konkursa nolikums atrodas Preiļu novada pašvaldības mājas lapā www.preili.lv.