Valstī Iedzīvotājiem

Latvijas Pasts uzsācis informatīvu kampaņu Pastnieks mājās, lai plašākai sabiedrībai skaidrotu, kā saņemt pasta un finanšu pakalpojumus, neizejot no savas dzīvesvietas.

Pastnieks mājās ir drošs, ērts un izdevīgs pakalpojums, ko Latvijas Pasts tagad piedāvā bez maksas visiem iedzīvotājiem, kuri dzīvo ārpus valstspilsētām un novadu administratīvajiem centriem. Tas nozīmē, ka minētajās teritorijās klienti var pieteikt bezmaksas pastnieka vizīti dzīvesvietā, neatkarīgi no pasta nodaļas tuvuma.

Nacionālais pasta operators arī vērš uzmanību, ka cilvēkiem mājās ir iespējams saņemt tos pašus pakalpojumus, kas pieejami pasta nodaļā.

“Izvērtējot cilvēku paradumus, dažādojam saskarsmes punktus ar klientiem. Tā rezultātā paplašinām veidus, kā saņemt pasta pakalpojumus: pakomātā, pasta nodaļā vai dzīvesvietā. Pastnieks mājās ir parocīgs pakalpojumu saņemšanas veids klientiem, īpaši senioriem un cilvēkiem reģionos, lai nosūtītu vai saņemtu sūtījumus, apmaksātu rēķinus, abonētu presi un veiktu citus darījumus,” pauž Latvijas Pasta valdes loceklis Jānis Kūliņš.

Informatīvās kampaņas Pastnieks mājās laikā Latvijas Pasts vienkāršā valodā skaidros pakalpojuma pieejamību un sniegs atbildes uz jautājumiem par pasta un finanšu pakalpojumu saņemšanas iespējām dzīvesvietā.

Kampaņas materiāli tiks demonstrēti televīzijā, radio, vides objektos ārpus Rīgas reģiona, tai skaitā pasta nodaļās, kā arī uzņēmuma sociālajos tīklos. Tāpat sagatavots informatīvs buklets, kas tiks izplatīts reģionu bibliotēkās, Valsts un pašvaldību vienotajos klientu apkalpošanas centros un citviet. 

Pastnieks mājās sniedz tos pašus pakalpojumus, kas pieejami pasta nodaļā: sūtījumu nosūtīšanu un saņemšanu, preses izdevumu abonēšanu, finanšu pakalpojumus, tai skaitā naudas pārvedumus, komunālo un citu rēķinu apmaksu, pastmarku, aplokšņu un atklātņu tirdzniecību. Pastnieka sniegtie pasta pakalpojumi dzīvesvietā ir tikpat izdevīgi kā pasta nodaļās, savukārt finanšu pakalpojumi tiek sniegti atbilstoši pakalpojumu cenrādim. 

Pieteikt Pastnieku mājās var gan darbdienās, gan brīvdienās: P–Pk 8.00–20.00; S, Sv 9.00–17.00, zvanot uz klientu atbalsta tālruni: +371 27008001, kā arī rakstot uz e-pastu: info@pasts.lv. Zvans no mobilā tālruņa uz klientu atbalsta tālruni ir bez maksas. Pastnieks ieradīsies nākamajā darbdienā, finanšu pakalpojumu sniegšanai – vienas līdz trīs darbdienu laikā. Valstspilsētās un novadu centros dzīvojušie pastnieku uz mājām var izsaukt par 4,99 eiro. 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts ir valsts kapitāla sabiedrība, un tās darbības virzieni ietver pasta, loģistikas un finanšu pakalpojumus. Uzņēmums specializējas iekšzemes un starptautiskās piegādēs, sākot ar e-komercijas un paku sūtījumiem līdz presei, vēstuļu korespondencei un personalizētiem loģistikas risinājumiem. Latvijas Pasts, izmantojot uzticamus gaisa, ūdens un sauszemes tranzīta savienojumus, sniedz pakalpojumus gan privātpersonām, gan biznesa klientiem. Nacionālā pasta operatora komandu veido ap 2300 darbinieku.

Latvijas Pasts rūpējas par klientu pieredzi vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietās valstī. Uzņēmums pastāvīgi ievieš inovācijas un mūsdienīgas tehnoloģijas, attīstot valstī lielāko pakomātu pārklājumu 400 vietās. Latvijas Pasta vīzija – kļūt par pirmo izvēli ikkatra Latvijas iedzīvotāja sūtījumiem.

Papildu informācija

Alise Krustkalne | Komunikācijas speciāliste
tālr. +371 26377124
e-pasta adrese: pr@pasts.lv, alise.krustkalne@pasts.lv

Latvijas Pasta sociālo mediju profili:
Twitter; Facebook; Instagram; Linkedin