Lūdzam ņemt vērā, ka šī gada 12. un 13. jūnijā, kā arī laikā no 22.jūnija līdz 26.jūnijam būs izmaiņas VID Rīgas klientu apkalpošanas centra, kā arī VID informatīvo tālruņu darba laikā.

 Atgādinām ka no šī gada 10.jūnija klientu apkalpošana klātienē ir atsākta tikai klientu apkalpošanas centrā Talejas ielā 1, Rīgā, savukārt citviet Latvijā VID klientu apkalpošanas centri klātienes apkalpošanu vēl nav atsākuši.

Vēršam uzmanību, ka darbadiena no pirmdienas, 2020.gada 22.jūnija, ir pārcelta uz sestdienu, 2020. gada 13. jūniju[1], tādējādi VID Rīgas klientu apkalpošanas centra Talejas ielā 1, Rīgā darba laika izmaiņas jūnijā ir šādas:

12.06.2020. 8:15 – 15:45
13.06.2020. 8:30 – 16:00
22.06. – 24.06.2020. Slēgts
26.06.2020. 8:30 – 15:00

VID Konsultatīvā tālruņa 67120000, VID atbalsta tālruņa COVID-19 krīzes skartajiem nodokļu maksātājiem 67120020 un klātienes apmeklējuma pieraksta tālruņa +371 67120005 darba laika izmaiņas jūnijā:

12.06.2020. 8:15 – 15:45
13.06.2020. 8:15 – 15:45
22.06. – 24.06.2020. Tālrunis nestrādā
26.06.2020. 8:15 – 16:30

Informāciju sagatavoja:Klātienes klientu apkalpošana tiek atjaunota pakāpeniski, stingri ievērojot drošības un piesardzības prasības, tādēļ VID aicina arī turpmāk izmantot iestādes pakalpojumus un saņemt konsultācijas attālināti – izmantojot VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmu vai konsultatīvo tālruni +371 67120000. Svarīgi, ka, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.

VID Sabiedrisko attiecību daļa
Tālr. +371 67122668, +371 26497874
Talejas iela 1, Rīga, LV-1978
www.vid.gov.lv

[1] Saskaņā ar Ministru kabineta 2019.gada 9.jūlija rīkojumu Nr.342 “Par darbadienas pārcelšanu 2020.gadā”