Valstī Iedzīvotājiem

Lai nodrošinātu ērtu klientu apkalpošanu un nodrošinātu vienmērīgu klientu plūsmu, pagājušajā gadā VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD) vairākos klientu apkalpošanas centros ieviesa jaunu kārtību, apkalpojot klientus klātienē.

Alūksnes, Balvu, Krāslavas, Preiļu un Valkas klientu apkalpošanas centros jebkuri ar transportlīdzekļu reģistrāciju saistītie pakalpojumi, kā piemēram, transportlīdzekļa reģistrācija, īpašnieka vai turētāja maiņa, numuru salīdzināšana un citi, tiek sniegti pēc principa “piesakies iepriekš”

Jaunā kārtība paredz, ka klienti reģistrācijas pakalpojumus saņem iepriekš pieteiktajā laikā. Tādejādi ikviens klients var rēķināties, ka pakalpojums tiek sniegts noteiktā laikā un kvalitātē.

Transportlīdzekļu reģistrācijas pakalpojumiem Alūksnes, Balvu, Krāslavas, Preiļu un Valkas klientu apkalpošanas centros var pieteikties:

  1. elektroniski e-pakalpojuma vidē – e-CSDD.lv;
  2. zvanot uz klientu apkalpošanas informatīvo tālruni – +371 67025777.

CSDD informē, ka transportlīdzekļu tehniskās apskates pakalpojums un maksājumu veikšana Alūksnē, Balvos, Krāslavā, Preiļos un Valkā arī turpmāk norit līdzšinējā kārtībā – piesakoties elektroniski e-CSDD.lv vai rindas kārtībā. Jaunā kārtība “piesakies iepriekš” attiecas tikai uz transportlīdzekļu reģistrāciju.

Vērtējot jauno apkalpošanas kārtību, CSDD novērojumi liecina, ka klienti to vērtē pozitīvi un arī dažādās citās pakalpojumu sniegšanas nozarēs norāda, ka cilvēki arvien vairāk vēlas saņemt konkrētu pakalpojumu noteiktā laikā. Aicinām klientus izmantot jaunas iespējas un saņemt pakalpojumus mūsdienīgā un sev ērtā veidā

Plašāka informācija par pieraksta iespējām reģistrācijas pakalpojuma saņemšanai klātienē.

Informāciju sagatavoja

VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija”
Komunikācijas departaments