Pašvaldībā

APVIENOTO KOMITEJU SĒDES DARBA KĀRTĪBA

Preiļi
2023. gada 23. novembrī

1. Par saistošo noteikumu “Par materiālo palīdzību Preiļu novadā” apstiprināšanu
2. Par saistošo noteikumu “Par maznodrošinātas mājsaimniecības ienākumu slieksni un sociālās palīdzības pabalstiem Preiļu novadā” apstiprināšanu
3. Par saistošo noteikumu “Par Preiļu novada pašvaldības palīdzību bārenim un bez vecāku gādības palikušajam bērnam pēc pilngadības sasniegšanas” apstiprināšanu
4. Par grozījumiem Preiļu novada pašvaldības 2021. gada 30. novembra saistošajos noteikumos Nr.2021/14 “Par sociālajiem pakalpojumiem Preiļu novadā”
5. Par izmaiņām Preiļu novada Kultūras un tūrisma pārvaldes struktūrā
6. Par Preiļu novada Kultūras un tūrisma pārvaldes nolikuma apstiprināšanu
7. Par grozījumiem “Preiļu novada pašvaldības nolikumā”
8. Par grozījumu veikšanu Preiļu novada pašvaldības Centrālās administrācijas darbinieku amatu sarakstā
9. Par Preiļu novada Kultūras un tūrisma pārvaldes un tās struktūrvienību darbinieku amatu saraksta un mēnešalgu 2024. gadam apstiprināšanu
10. Par mēnešalgas palielināšanu pašvaldības darbiniekiem sakarā ar valstī noteiktās minimālās mēneša darba algas paaugstināšanu
11. Par atļauju amatpersonai savienot amatus
12. Par darba tiesisko attiecību izbeigšanu ar Preiļu novada Kultūras un tūrisma pārvaldes vadītāju
13. Par Pelēču un Aizkalnes pagastu pārvalžu vadītājas atbrīvošanu no amata
14. Par dalību projektā “Atbalsta pasākumi cilvēkiem ar invaliditāti mājokļa vides pieejamības nodrošināšanai”
15. Par ieguldījumu sabiedrības ar ierobežotu atbildību “Preiļu slimnīca” pamatkapitālā
16. Par valsts budžeta finansējumu pašvaldībām mācību līdzekļu iegādei 2023. gadam mazākumtautību izglītojamajiem, lai īstenotu secīgu pāreju uz izglītības satura īstenošanu latviešu valodā sadalījumu
17. Par grozījumu Preiļu novada domes 2022. gada 26. maija lēmumā (protokols Nr. 13.; 5.p.)
18. Par vecāku līdzmaksājumu skolēnu ēdināšanai Preiļu novada pašvaldības dibinātās izglītības iestādēs
19. Par līdzmaksājuma apmēru dienas aprūpes centra un sociālās rehabilitācijas pakalpojumiem
20. Par ūdensapgādes un kanalizācijas pakalpojuma tarifu aprēķināšanas metodikas apstiprināšanu
21. Par ūdensapgādes un kanalizācijas pakalpojumu tarifiem
22. Par Preiļu novada pašvaldības īpašumā esošā dzīvokļa nenomaksātā rēķina segšanu
23. Par kompensācijas izmaksu sakarā ar ēku īpašuma pārvietošanu
24. Par pašvaldības nekustamā īpašuma “Somersētas iela 12”, Aglonā, Aglonas pagastā, Preiļu novadā atsavināšanas procesa uzsākšanu
25. Par nekustamā īpašuma nodošanu atsavināšanai
26. Par nekustamā īpašuma atsavināšanu
27. Par dzīvokļa pirkuma līguma slēgšanu
28. Par nekustamā īpašuma "Purvaine" Rušonas pagastā Preiļu novadā nosacītās cenas apstiprināšanu un pirkuma līguma noslēgšanu
29. Par nekustamā īpašuma reģistrāciju zemesgrāmatā
30. Par ziņu par deklarēto dzīvesvietu anulēšanu
31. Par uzņemšanu rindā uz pašvaldības dzīvojamo platību
32. Par pašvaldības dzīvojamās platības piešķiršanu
33. Par pašvaldības dzīvokļa īres līguma pārrakstīšanu
34. Par atteikšanos no pašvaldības dzīvojamās platības
35. Par uzņemšanu rindā un sociālās dzīvojamās platības piešķiršanu
36. Par sociālā dzīvokļa statusa noņemšanu
37. Par sociālās dzīvojamās platības piešķiršanu
38. Par sociālo dzīvokļu īres līguma pagarināšanu
39. Par sociālās aprūpes centra Preiļi reorganizāciju
40. Par vēlēšanu iecirkņiem Preiļu novadā
41. Par parakstu vākšanas vietu noteikšanu
42. Par grozījumiem Preiļu novada pašvaldības Vēlēšanu komisijas sastāvā
43. Par Preiļu novada Bleidas, Šusta, Limankas un Dovales (Ziļma) ezeru zivsaimnieciskās ekspluatācijas noteikumu apstiprināšanu
44. Par telpu nomas līguma darbības termiņa pagarināšanu
45. Par izmaiņām pašvaldības autoceļu un ielu reģistrā
46. Par medību platību izmantošanu
47. Par Preiļu novada Rušonas pagasta iedzīvotāju kolektīvo iesniegumu
48. Par SIA “PREIĻU SAIMNIEKS” lietderības revīzijas komisijas ziņojumu