Šobrīd strauji izmainījusies ir darba forma – īpaši tas attiecas uz birojos strādājošajiem. Krasi samazinājies tikšanos skaits, kontakti aci pret aci klātienē. Daudzi ir noguruši no garām stundām, kas pavadītas pie datoriem, “zūmojot”.

Lai gan lielākoties ilgojamies atkal tikties, nevar prognozēt, cik būtiskas korekcijas darba formas maiņa būs ienesusi mūsu darba dzīvē – varbūt par birojiem jāaizmirst un nākotne ir datorā?

Viduslatgales pārnovadu fonda vebinārā runāsim par:

  1. Darba vidi un tās lomu darbinieku piesaistē un noturēšanā. Kas ir moderns, aktivitātēs bāzēts birojs? Elastīgs un attālināts darba laiks. Kādas ir tendences Latvijas uzņēmumos un kā darbs tiks organizēts pēc pandēmijas?
  2. Kā man kā darba devējam rūpēties par saviem darbiniekiem? Kā nepieļaut darbinieku izdegšanu vai pat aiziešanu? Darbinieka fiziskā un garīgā veselība un darba vide. Piemēri no Latvijas uzņēmumiem.
  3. Kā strādāt vadītājam attālinātā darba laikā? Kā veidot komandas attālināti? Kā motivēt komandas? Kur investēt resursus? Piemēri.
  4. Kā mērīt darbinieku apmierinātību? Kā izteikt atzinību un pateicību? Piemēri.

Vebināru vadīs Edīte Kalniņa, pieredzējusi personāla vadītāja mazumtirdzniecības, IT, farmācijas jomā Latvijā un Baltijā, kā arī valsts uzņēmumā. Edīte ir Latvijas psihologu biedrības valdes locekle, darba un organizāciju psiholoģe. Veidojusi un pasniegusi mācību programmas Valsts Administrācijas skolā, Baltijas Datoru akadēmijā, augstskolās un uzņēmumos. Viena no trenerēm un mentorēm “Atbildīga biznesa vēstnešu” programmā Latvijas Korporatīvās sociālās atbildības platformā.

Pieredzes stāstā dalīsies Ilze Zariņa – uzņēmuma “Wunder” vēstniece Latvijā. Uzņēmums “Wunder” ir IT uzņēmums, kas apvieno talantīgus programmētājus, kuri klientiem Latvijā un ārvalstīs izstrādā biznesa orientētus IT risinājumus (intraneti, portāli, e-veikali, mājaslapas). Uzņēmums ir zināms ar īpašām rūpēm par darbiniekiem. Biroja veidošanā liela loma bijusi pašiem darbiniekiem. Vadība ieklausījusies viņu vēlmēs, tādēļ tapusi mājīga virtuve, telpa ar tenisa galdu, rotaļu stūris darbinieku bērniem, sarunu un atpūtas telpas, lai ikviens varētu atrast sev vietu produktīvam darbam un atpūtas brīdim. No labākajiem darba devējiem ir jāmācās un jāiedvesmojas, tāpēc uzaicinājām Wunder pārstāvi. Vairāk par uzņēmumu.

Vebinārs būs noderīgs un saistošs ne tikai uzņēmumu vadītājiem un cilvēkresursu vadītājiem uzņēmumos, bet arī ikvienam, kurš pandēmijas laikā ir bijis spiests daudz laika pavadīt mājās pie datora, savienojot darbu ar mājas pienākumiem – Edīte zinās pastāstīt, vai nākotnē varam sagaidīt atgriešanos birojos.

Vebinārs ir daļa no korporatīvās sociālās atbildības semināru cikla uzņēmējiem. Tas notiek pateicoties EEZ un Norvēģijas grantu programmas “Aktīvo iedzīvotāju fonds” finansējumam.

Vebinārs notiks 24. februārī no plkst. 13:00 līdz 16:30. ZOOM platformā.

Pieteikšanās vebināram.