Prasības pretendentiem/ -ēm:

  • augstākā izglītība;
  • vismaz 3 gadu nepārtraukta vadības pieredze vidēji lielā vai lielā organizācijā;
  • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī, svešvalodu prasmes profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā tiks uzskatītas par priekšrocību;
  • izpratne par valsts pārvaldes, pašvaldības darbu un administratīvo procesu iestādē;
  • izpratne par pašvaldības administrācijas darba organizēšanu, tajā skaitā izpratne par valsts pārvaldes iestādes budžeta plānošanu un izpildes kontroli;
  • zināšanas par iekšējās kontroles sistēmas izstrādi un uzturēšanu iestādē;
  • personāla vadības pieredze un zināšanas, kas ietver personāla plānošanu, personāla vadības stratēģijas, politikas un mērķu izvirzīšanu un ieviešanu iestādē, priekšzināšanas dažādības vadībā;
  • pieredze projektu sagatavošanas un ieviešanas vadīšanā;
  • labas prezentēšanas, plānošanas un organizatoriskās prasmes, precizitāte un augsta atbildības sajūta;
  • komunikācijas un informācijas vadība, spēja komunicēt klātienē un izmantot aktuālākos tiešsaistes komunikācijas rīkus un paņēmienus;
  • digitālās prasmes augstā līmenī;
  • profesionāla pieredze juridisko jautājumu risināšanā tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • kandidātam jāpiemīt šādām kompetencēm : orientācija uz attīstību un rezultātu sasniegšanu, konceptuālā, analītiskā un stratēģiskā domāšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, komandas vadīšana un darbinieku motivēšana, organizācijas vērtību apzināšana, pārmaiņu vadība.

Galvenie pienākumi:

  • savas kompetences ietvaros nodrošināt iestādes “Preiļu novada pašvaldības administrācija” (turpmāk – iestāde) funkciju un uzdevumu pildīšanu;
  • savas kompetences ietvaros vadīt iestādes administratīvo darbu, nodrošinot tā nepārtrauktību, lietderību un tiesiskumu;
  • savas kompetences ietvaros pārvaldīt iestādes finanšu un citus resursus, rīkoties ar iestādes rīcībā esošajiem finanšu līdzekļiem un mantu lietderīgi un likumīgi;
  • savas kompetences ietvaros apstiprināt un vīzēt dažādus iestādes grāmatvedības dokumentus, slēgt līgumus un parakstīt citus iestādes kompetences ietvaros saistītus dokumentus;
  • savas kompetences ietvaros kontrolēt iestādes budžetu;
  • plānot, organizēt un kontrolēt pašvaldībai piekrītošā un piederošā īpašuma saimnieciski izdevīgu apsaimniekošanu, pārvaldīšanu un iznomāšanu;
  • pieņemt lēmumus, tai skaitā izdot administratīvos aktus un to izpildu dokumentus, par iestādes kompetencē esošajiem jautājumiem;
  • pārstāvēt iestādi valsts un pašvaldību institūcijās, tiesā un attiecībās ar fiziskām un juridiskām personām;
  • piedalīties pārraugāmo nozaru funkciju izpildei nepieciešamo iepirkumu procedūru dokumentu sagatavošanā, nodrošināt un veikt attiecīgo līgumu izpildītāju darbības kontroli atbilstoši kompetencei;
  • veikt citus pienākumus, kas paredzēti spēkā esošajos normatīvajos aktos, pašvaldības domes lēmumos.

Lai pieteiktos konkursam, pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi dokumenti:

  • dzīves un iepriekšējās profesionālās pieredzes aprakstu (CV),
  • motivācijas vēstuli,
  • izglītību un tālākizglītību apliecinošu dokumentu kopijas,
  • valsts valodas prasmes dokumentu (ja nepieciešams).

Mēs piedāvājam : atbildīgu un dinamisku darbu, darba algu EUR 1650,00  ( pirms nodokļu nomaksas).

Dokumentus iesniedz personīgi Preiļu novada domes Apmeklētāju pieņemšanas un informācijas centrā (1. stāvā) Raiņa bulvārī 19, Preiļos, vai nosūtot elektroniski (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu) uz e-pasta adresi dome@preili.lv ar norādi “Pieteikums uz Preiļu novada pašvaldības izpilddirektora vietnieka amatu” līdz 2021. gada 23. augusta plkst. 15.00. Ja pretendents norādītajā termiņā neiesniedz visus nepieciešamos dokumentus, attiecīgais pretendenta pieteikums netiek izskatīts.