Klientu apkalpošana SIA “Preiļu saimnieks” ārkārtējās situācijas laikā

25.01.2021.

Ņemot vērā Latvijā izsludināto ārkārtējo situāciju koronavīrusa Covid-19 izplatības dēļ, SIA “PREIĻU SAIMNIEKS” klientus apkalpo TIKAI attālināti:

  • zvanot uz klientu apkalpošanas tālruņa numuru 65381152 vai rakstot uz e-pastu psaimnieks@preili.lv;
  • par jautājumiem, kas saistīti ar komunālo pakalpojumu rēķiniem, zvanot uz Komunālo maksājumu norēķinu daļas tālruņa numuru 65381382 vai 26345495 vai rakstot uz e-pastu namu.parvalde@preili.lv ;
  • sazinoties ar SIA “PREIĻU SAIMNIEKS” speciālistiem, zvanot vai rakstot uz e-pastu; kontaktinformācija ir pieejama http://preilusaimnieks.lv/lv/kontakti/;
  • izmantojot sadaļu “Uzdot jautājumu” SIA “PREIĻU SAIMNIEKS” mājaslapā www.preilusaimnieks.lv (vispārīgiem jautājumiem);
  • rakstot uz https://www.facebook.com/PreiluSaimnieks;
  • iesniegumus papīra formātā, kas adresēti SIA “PREIĻU SAIMNIEKS”, iespējams iesniegt ievietojot tos pasta kastītē Liepu ielā 2, Preiļos (blakus ārdurvīm).

Apmeklējumu klātienē pēc iepriekšēja pieraksta iespējams pieteikt tikai tad, ja iesnieguma vai sūdzības izskatīšanu nav iespējams nodrošināt rakstveidā vai attālināti un iesnieguma izskatīšana ir saistīta ar nozīmīgu personas tiesību aizskārumu un objektīvu steidzamību!

Lūgums iedzīvotājiem sekot līdzi aktuālajai informācijai un noteiktajiem piesardzības pasākumiem.

Par uzņēmuma SIA „PREIĻU SAIMNIEKS” aktualitātēm informēsim tīmekļvietnē www.preilusaimnieks.lv, sociālajos tīklos un ikmēneša informatīvajā izdevumā “Saimnieka Vārds”.

Pēdējās izmaiņas: 28.01.2021.