Nacionālā veselības dienesta Klientu apkalpošanas centrs un teritoriālās nodaļas pakalpojumus iedzīvotājiem sniegs attālināti

13.03.2020.

Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju, no 16.marta līdz šā gada 14. aprīlim ar mērķi ierobežot COVID-19 izplatību, Nacionālais veselības dienests lēmis klātienes pakalpojumus klientiem sniegt attālināti. Iedzīvotāji klātienē netiks apkalpoti ne Centrālajā birojā Rīgā, ne teritoriālajās nodaļās – Jelgavā, Kuldīgā, Daugavpilī un Smiltenē.

NVD informē, ka pieteikumu Eiropas veselības apdrošināšanas kartei (EVAK) un iesniegumus iedzīvotāji varēs iesniegt, sūtot vēstulē pa pastu, e-pastu, parakstot ar drošu elektronisko parakstu, vai izmantojot elektroniskos pakalpojumus E-veselības portālā un Valsts pārvaldes pakalpojumu portālā www.latvija.lv. Plašāka informācija par EVAK pieteikumu attālinātas iesniegšanas veidiem pieejama NVD mājas lapā sadaļā EVAK karte. Savukārt iesniegumus NVD var iesniegt, sūtot vēstulē pa pastu uz dienesta mājas lapā norādītajām adresēm vai, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portālā www.latvija.lv pieejamo pakalpojumu Iesniegums iestādei.

Jautājumu, neskaidrību gadījumā NVD iedzīvotājus aicina zvanīt uz dienesta bezmaksas tālruni 80001234. Darba laiks: no pirmdienas līdz ceturtdienai no 8.30 līdz 17.00, savukārt piektdienas uz iedzīvotāju zvaniem speciālisti atbildēs no 8.30 līdz 15.00.

NVD aicina iedzīvotājus izturēties ar izpratni un rīkoties atbildīgi, ievērojot veselības nozares speciālistu un Slimības un profilakses centra norādījumus.

Informāciju sagatavoja:
Sintija Gulbe
Nacionālā veselības dienesta
Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja
Tālr.: 67045007; 28383970

Pēdējās izmaiņas: 13.03.2020.