8. mart praktiskais seminārs un meistarklase: KĀ PĀRDOT DĀRGĀK UN LIKT KLIENTAM ATGRIEZTIES VĒL UN VĒL

08.03.2016.

Pēc klientu lūguma – pirmo reizi šis pieprasītais seminārs ar norisi pēcpusdienājau 8. martā. Vēl ir pieejams līdzfinansējums.

Ikviena uzņēmuma interesēs, nenoliedzami, ir pārdod ne tikai “vidējā cenu līmeņa” preces vai pakalpojumus, bet arī “dārgos” un tā saucamos “ekskluzīvos” produktus / pakalpojumus. Lai varētu dārgi pārdot, pirmkārt, ir nepieciešams perfekti pārzināt klientu, viņa vēlmes un problēmas. Klienta izzināšana un ciešākas saziņas veidošana ne vienmēr ir vienkāršs process, taču veiksmīgi pielietojot dažādas tehnikas kontakta veidošanā, iespējams panākt sev tīkamu rezultātu ļoti īsā laika posmā, tajā pašā brīdī iekarojot klienta labvēlību ilgstošai sadarbībai.

Ir daudz un dažādas metodes, kuru ieviešana uzņēmumā var paaugstināt dārgo produktu vai pakalpojumu pieprasījumu par 20 % vien pāris mēnešu laikā. Pārdevējam, kam jāievēro uzņēmuma intereses, ir svarīgi pārdot pēc iespējas vairāk, dārgāk un ātrāk. Tomēr neviens pircējs nebūs ar mieru kaut ko iegādāties daudz, dārgi un ātri, ja darījumā nesaskatīs arī savu labumu, tāpēc šajā meistarklasē Jūs iegūsiet vērtīgas zināšanas par to, kā parādīt klientam darījuma pozitīvās puses, kā pārliecināt klientu, ka pirkuma rezultātā tieši viņš būs ieguvējs.

UNIKĀLA IESPĒJA – praktiskais seminārs un meistarklase: KĀ PĀRDOT DĀRGĀK UN LIKT KLIENTAM ATGRIEZTIES VĒL UN VĒL. Efektīvi par dārgās pārdošanas sistēmas nostiprināšanu uzņēmumā.

Semināra norise: 8. martā, no pl. 15:30 – 19:30, Rīgas centrs. Semināram ir pieejams līdzfinansējums.

Par semināru skatiet plašāk un pieteikuma anketa: http://fluidsurveys.com/s/ka-pardot-dargak/

Ar cieņu – Ināra Šmite
Biznesa informācijas centrs

 

Pēdējās izmaiņas: 08.03.2016.