LTRK ielūdz „Labs serviss” brokastīs Uzņēmēju namā!

07.02.2013.

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK) š.g. 7.februārī ielūdz uz ikgadējās Vislatvijas kampaņas “Uzslavē labu servisu!” brokastīm, lai nesteidzīgā gaisotnē – baudot kafiju, tēju un karstas maizītes – informētu uzņēmējus par kārtību, kādā šogad tiks izzināts klientu servisa kvalitātes līmenis 3 kategorijās – Bizness patērētājiem, Bizness biznesam (B2B) un valsts, pašvaldību iestāžu sniegtie pakalpojumi.


„Laba servisa” brokastis Uzņēmēju namā (Kr.Valdemāra ielā 35, Rīga) norisināsies 7.februārī plkst. 09:00. Brokastu laikā informēsim par to, kā tiks vērtēti uzņēmumu sniegtie pakalpojumi patērētājiem, kā – citiem uzņēmējiem, kā arī kritēriji, pēc kuriem tiks vērtēti valsts un pašvaldību iestāžu sniegtie pakalpojumi kampaņas “Uzslavē labu servisu” ietvaros.


Starp brokastotājiem – LTRK padomes loceklis, Pakalpojumu padomes priekšsēdētājs Aldis Gulbis, LTRK valdes priekšsēdētājs Jānis Endziņš, Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju asociācijas prezidente Signe Bāliņa, Latvijas Pašvaldību savienības priekšsēdis Andris Jaunsleinis un „Labs Serviss” vadītāja Latvijā Unda Krieviņa, SIA „Lursoft” valdes locekle, LTRK Pakalpojumu padomes priekšsēdētāja vietniece Daiga Kiopa, kā arī kampaņas galvenā partnera SIA „Lattelecom” pārstāvis.


Kampaņā „Uzslavē labu servisu!”var iesaistīties jebkurš uzņēmums vai jebkura valsts un pašvaldību iestāde, pieteikšanās notiek līdz 15.februārim, nosūtot pieteikuma anketu, ko var atrast mājas lapā www.uzslave.lv. Kampaņas laikā apkalpošanas vietās martā tiek izvietoti kampaņas atribūti, kas pauž aicinājumu “Uzslavē labu servisu!”. Turpat norādīti arī veidi, kā jebkurš klients var uzslavēt Jūsu apkalpošanu – internetā, pa Uzziņu dienesta 1188 informatīvo tālruni vai pašā apkalpošanas vietā.


Šogad īpaša uzmanība tiek pievērsta uzņēmumu un iestāžu iesaistīšanai un informēšanai no visas Latvijas reģioniem. Dalībai kampaņā jau pieteikušies (alfabētiskā secībā):
Apavi 40+, Akvedukts, Banku augstskola, Bigbank, BTA, Daily, Daily Special, Daily Special Cafe, KID*, Krassky, Latvijas Republikas Patentu valde, Latvijas Universitāte, Lombards24, McDonalds, Mobilly, Multikino, Narvesen, Nissan, Olympic Casino, Oriflame, Pansionāts “Madliena”, Ribs&Rock, Rīgas Pārdaugavas izpilddirekcija, Royalkids.lv, Steiku Haoss, Volvo Trucks, VTU Valmiera, Zivju Restorāns Le Dome.


Marta mēnesim noslēdzoties, 12.aprīlī tiks noskaidroti Latvijas uzņēmumi un iestādes, kas sniedz izcilu klientu servisu, ko atzinīgi novērtējusi sabiedrība un eksperti caur kvalitatīvo novērtējumu. Šie uzņēmumi tiks īpaši izcelti un apbalvot ar Labsserviss.lv kvalitātes zīmi “Klienti mūs uzslavē 2013”. Un Labsserviss.lv atzinīgi novērtēs visus kampaņas dalībniekus izsniedzot atzinības diplomus par aktīvu iesaisti projektā, jo tikai kopā mēs varam sasniegt labākus rezultātus un celt klientu servisa kvalitāti Latvijā!


Labi vārdi vairo labus darbus!
Uzlabojam klientu servisu Latvijā kopā!


 

Pēdējās izmaiņas: 07.02.2013.