31. janvārī norisināsies bezmaksas seminārs Daugavpilī kampaņas `Uzslavē labu servisu!` ietvaros

31.01.2013.

Labsserviss.lv sadarbībā ar galveno partneri Lattelecom organizē bezmaksas reģionālos seminārus ikgadējās kampaņas «Uzslavē labu servisu!» ietvaros, lai informētu un izglītotu uzņēmumus un pašvaldību iestādes par iespējām, kā uzlabot klientu servisa kvalitāti un celtu klientu apmierinātības līmeni. Šogad īpaša uzmanība tiek pievērsta uzņēmumu un iestāžu iesaistīšanai un informēšanai  no visas Latvijas reģioniem.


Pirmais seminārs norisināsies Daugavpilī 31. janvārī, Biznesa inkubatora «Ideju viesnīca» telpās Valkas ielā 6a, plkst 14:00. Pasākuma laikā būs iespēja uzzināt vairāk par uzņēmumu un iestāžu iespējām kampaņas “Uzslavē labu servisu” ietvaros. Tiks pieaicināts mārketinga eksperts, lai iepazīstinātu dalībniekus ar idejām, kā veiksmīgāk izmantot kampaņas ideju uzņēmumos! Pasākumā piedalīsies arī Lattelecom un LTRK pārstāvji, lai kopīgi ar dalībniekiem diskutētu par Laba servisa nozīmi uzņēmumos. Visus interesentus aicinām pieteikties pa tālruni 26348867 vai rakstot uz e-pastu registration@ideahouse.lv.


Reģionālie semināri un norises laiki:
• 2013.gada 31.janvāris DAUGAVPILS – Biznesa inkubators „Ideju viesnīca“ Valkas iela 6a, plkst 14:00
• 2013.gada 1.februāris VALMIERA – Valmieras pilsētas pašvaldība, plkst 11:00
• 2013.gada 4.februāris JELGAVA – Zemgales reģiona Kompetenču attīstības centrs, plkst 14:00
• 2013.gada 5.februāris VENTSPILS – Ventspils pilsētas pašvaldība, plkst 14:00


Unda Krieviņa, Labsserviss.lv vadītāja Latvijā uzsver: „Semināru būtība ir pēc iespējas vairāk uzņēmumiem un iestādēm vērst uzmanību pie šī, šobrīd tik būtiskā jautājuma, kā uzņēmumos un iestādēs uzlabot klientu servisa kvalitāti un celtu klientu apmierinātības līmeni.


Kampaņas “Uzslavē labu servisu” būtība ir novērtēt pozitīvo mums apkārt un uzslavēt tos, kas sniedz izcilu klientu servisu, taču kampaņa arī sniedz lielisku platformu uzņēmumiem un iestādēm, kas ļauj novērtēt klientu servisa līmeni, izanalizēt pozitīvo, novērot nepilnības un saņemt rīcības plānu no ekspertiem, kā izskaust nepilnības, lai klientu apmierunātības līmenis augtu,»


„Augot konkurencei, ir ievērojami pieaugušas arī patērētāju prasības pret pakalpojumu sniedzējiem – ja tirgū ir vairāki uzņēmumi, tad arī tik mazā valstī kā Latvija prasības aug un attiecīgi paaugstinās saņemto pakalpojumu kvalitāte. Jau šobrīd Latvija labi izskatās uz Eiropas fona tieši telekomunikāciju un elektronisko sakaru jomā, sasniedzot servisa kvalitāti ir virs vidējā Eiropas līmeņa, un šādu rezultātu mums vajadzētu sasniegt arī citās nozarēs. Izcilam servisam ir jābūt ikviena uzņēmuma biznesa un zīmola stratēģijas būtiskai daļai. Tāpēc kampaņa “Uzslavē labu servisu” ir iespēja pievērst uzmanību apkalpošanas nozīmīgajai lomai un vienlaikus arī iespēja attīstīt pakalpojumu vidi Latvijā,” stāsta Gusts Muzikants, Lattelecom Biznesa klientu daļas vadītājs. 


Šogad kampaņai pieteikušās uzņēmumi un iestādes no visas Latvijas (alfabētiskā secībā) –
Apavi 40+, Akvedukts, Banku augstskola, Bigbank, BTA, Daily, Daily Special, Daily Special Cafe, KID*, Krassky, Latvijas Republikas Patentu valde, Latvijas Universitāte, Lombards24, McDonalds, Mobilly, Multikino, Narvesen, Nissan, Olympic Casino, Oriflame, Pansionāts “Madliena”, Ribs&Rock, Rīgas Pārdaugavas izpilddirekcija, Royalkids.lv, Steiku Haoss, Volvo Trucks, VTU Valmiera, Zivju Restorāns Le Dome.


Kampaņā var iesaistīties jebkurš uzņēmums vai jebkura valsts un pašvaldību iestāde, pieteikšanās notiek līdz 15.februārim, nosūtot pieteikuma anketu, ko var atrast mājas lapā www.uzslave.lv. Kampaņas laikā apkalpošanas vietās martā tiek izvietoti kampaņas atribūti, kas pauž aicinājumu “Uzslavē labu servisu!”. Turpat norādīti arī veidi, kā jebkurš klients var uzslavēt Jūsu apkalpošanu – internetā, pa informatīvo tālruni 1188 vai pašā apkalpošanas vietā.


Marta mēnesim noslēdzoties, 12. aprīlī tiks noskaidroti Latvijas uzņēmumi un iestādes, kas sniedz izcilu klientu servisu, ko atzinīgi novērtējusi sabiedrība un eksperti caur kvalitatīvo novērtējumu. Šie uzņēmumi tiks īpaši izcelti un apbalvot ar Labsserviss.lv kvalitātes zīmi “Klienti mūs uzslavē 2013”. Un Labsserviss.lv atzinīgi novērtēs visus kampaņas dalībniekus izsniedzot atzinības diplomus par aktīvu iesaisti projektā, jo tikai kopā mēs varam sasniegt labākus rezultātus un celt klientu servisa kvalitāti Latvijā!


Labi vārdi vairo labus darbus!
Uzlabojam klientu servisu Latvijā kopā!


Informāciju sagatavoja
IEVA MELBĀRDE
LabsServiss.lv mārketinga un komunikāciju vadītāja
Mob.: +371 26586695,
ieva.melbarde@ideahouse.lv


 

Pēdējās izmaiņas: 31.01.2013.