Ādažu čipsiem jauns zīmols

26.05.2011.


Līdz ar jauno zīmolu mainās Ādažu čipsi komunikācija un vērtības



Viens no atpazīstamākajiem un iemīļotākajiem pašmāju zīmoliem Ādažu čipsi turpmāk būs pieejams jaunā veidolā – jauna dizaina iepakojumā un ar jaunu zīmolu.


Līdzās vizuālajām pārmaiņām Ādažu čipsi zīmols ir izvirzījis jaunas vērtības un komunikācijas mērķus, Latvijas iedzīvotāju vidū turpmāk kļūstot par atpūtas garšu.



Ādaži čipsi pārstāvji atzīst, ka šis mērķis sasniedzams tikai kopā ar lojālajiem un zīmolam uzticīgajiem pircējiem, kuri atbalstījuši Ādažu čipsus kopš uzņēmuma darbības pirmsākumiem.


Ādažu čipsi ir Latvijas sāļo uzkodu industrijas pionieris, ar aptuveni 40 gadu ilgu vēsturi un izkoptām tradīcijām. Pārmaiņas zīmola Ādažu čipsi vizuālajā identitātē ir līdz šim vērienīgākās, kādas veiktas uzņēmuma pastāvēšanas laikā. Šobrīd Ādažu čipsi ir stabils Latvijas tirgus līderis.



Ādažu čipsi kļūst par Latvijas atpūtas garšu


Ādažu čipsi zīmola maiņa uzņēmumam ir ilgi gaidīts un ļoti pozitīvs notikums. Pārmaiņas produkta vizuālajā tēlā ir apliecinājums jauniem mērķiem un plāniem gan attiecībā uz arvien jaunu garšu un receptūru izstrādi, gan produkta filozofiju un vērtībām.



Kristīne Mālniece, AS Latfood mārketinga direktore: „Ādažu čipsi Latvijas iedzīvotāju vidū jau sen kļuvuši par neatņemamu un iecienītu uzkodu svētkos un brīvdienās, izklaidējoties un atpūšoties kopā ar draugiem vai ģimeni. Tādēļ likumsakarīgi produkta turpmākā komunikācijā izvēlējāmies saistīt sevi ar atpūtu. Jaunais vēstījums, ko vēlamies teikt mūsu pircējiem ir: „Laipni lūgti atpūtas pasaulē!” Līdzās vizuālajām pārmaiņām un jaunajai filozofijai Ādažu čipsi arī turpmāk būs īsts pašmāju jeb „savējais” produkts, ar kuru lepoties un kas vieno visus Latvijas iedzīvotājus – jau 40 gadus.”



Līdz ar Ādažu čipsi zīmola maiņu jau veikti pirmie soļi izvirzītā mērķa īstenošanai: izveidota jauna, interaktīva mājas lapa (www.cipsi.lv), kā arī norisinās TV un interneta kampaņa. Tiesa, tieši pircēji un viņu atpūtas un brīvā laika pavadīšanas paradumi dos dzīvību un ilgtspēju zīmola jaunajai komunikācijai, kļūstot par atpūtas garšu.



Jaunos Ādažu čipsi reklāmas kampaņas video iespējams aplūkot šeit:


http://www.youtube.com/watch?v=lJrv8OR0-wo


http://www.youtube.com/watch?v=Qu0y33ZKO7k&feature=related


Informācija par Ādažu čipsi un AS Latfood


AS Latfood ir lielākais kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu ražotājs Latvijā – stabils tirgus līderis. Uzņēmuma produkcija ar preču zīmi Taffel tiek eksportēta uz Lietuvu, Igauniju, Kazahstānu, Kaļiņingradu, Krieviju, Lielbritāniju, Gruziju, savukārt Azerbaidžānā Latvijas čipsi nopērkami ar Ādažu čipsi zīmolu.



AS Latfood Ādažu čipsiem ir piešķirta „Zaļā karotīte”, kas apliecina, ka produkta izcelsme ir pilnībā izsekojama un ka produkts ražots no augstas kvalitātes vietējām izejvielām.


Vairāk informācijas par uzņēmumu: www.cipsi.lv


 

Pēdējās izmaiņas: 09.11.2018.