Turpinām ieviest pasta terminālus „Mana pasta stacija” Latgalē – tagad arī Preiļos

26.04.2011.

Pirmssvētku nedēļā privātās pasta kompānijas “PostService” meitas uzņēmums “PostService – Kurzeme” Preiļos, Rīgas ielā 40, t/c „Oga” uzstādījusi inovatīvu pasta pakalpojumu – pasta terminālu „Mana pasta stacija,” kas sniedz jaunas iespējas pasta sūtījumu nosūtīšanai un saņemšanai. Līdzīgi pasta termināli jau uzstādīti 30 lielākajās Latvijas pilsētās, nodrošinot ātru, ērtu un drošu paku nosūtīšanas un saņemšanu pārklājumu Latvijas teritorijā. (skat. www.pastastacija.lv)


Lai gan dažās Eiropas valstīs pasta termināli darbojas jau ilgāku laiku, Latvijā tas ir inovatīvs pasta pakalpojums, ko nepilna gada laikā pilnībā ir konstruējusi, izgatavojusi un ieviesusi pati kompānija „PostService – Kurzeme,” saņemot arī atbalstu programmnodrošinājuma izstrādē no KBI.


„PostService” valdes locekle un direktore Nadežda Razumova: „Pasta pakalpojumu sfērā darbojamies jau desmito gadu, kas ļauj ar pārliecību teikt, ka tik pierastās pasta kastītes neglābjami „atmirs” un tiks aizstātas ar automatizētiem pasta termināliem. Ideju par to ieviešanu Latvijā pasta sūtījumu nosūtīšanai un saņemšanai ieteica mūsu ilggadējs sadarbības partneris Igors Zubovs, pasta biznesa konsultants Vācijā, Austrijā, Krievijā, Kazahijā u.c. Šo ieteikumu esam pilnībā īstenojuši – viss no ieceres līdz realizācijai tapis tepat mūsu PostService sadarbībā ar dažām Latvijas kompānijām. Par šīs idejas dzīvotspēju pārliecinājāmies, arī apmeklējot starptautisko izstādi „Post-EXPO 2010” Kopenhāgenā, kurā tika pārstāvēti dažādu valstu daudzfunkcionāli pasta termināli iedzīvotāju sadzīves vajadzību nodrošināšanai- īpaši plaši to izmanto dažādas sadzīvē lietojamas tehniskas, piemēram, automobiļu un motociklu detaļu un rezerves daļu piegādei. Esam tikai ceļa sākumā, faktiski iespējas ir ļoti plašas”.


Pasta staciju darbība pagaidām ir piemērota iedzīvotāju esošajiem iepirkšanās paradumiem: “mans ierastais lielveikals,” pie tā “man pieejamā autostāvvieta,” tagad arī “mana pasta stacija.” Ikdienā iepērkoties, var nosūtīt un saņemt pasta sūtījumus. Pasta termināli ir domāti visiem: interneta veikalu un katalogu lietotājiem, ražotājiem, reklāmas aģentūrām, pārstāvniecībām, pašvaldībām, vēstniecībām, NVO, biedrībām u.tml., kā arī jebkuram iedzīvotājam.


Tiek piedāvātas vairākas pakas sūtīšanas un uzglabāšanas iespējas: var sūtīt no “Manas pasta stacijas” uz citu pasta staciju – ekrānā tiek piedāvāts pilsētu saraksts; var sūtīt no pasta stacijas uz jebkuru adresi Latvijā līdzīgi kā ar kurjerpastu; var arī pakas uzglabāt. Visas darbības seko cita citai termināla ekrānā līdzīgi kā bankomātā. Nosūtītājam jāzina tikai sūtījuma saņēmēja mobilā tālruņa numurs, ne vairs viņa adrese. Norēķināties par pakalpojumu var tieši terminālā ar bankas maksājuma karti. Tas ir ērti, ātri un droši. Saņēmējam sūtījums ir jāizņem 3 dienu laikā no koda saņemšanas brīža savā mobilajā tālrunī. Lietošanas kārtība ir izvietota arī uz pasta stacijas sienas, līdzņemšanai –  informatīvais buklets.


“Mana pasta stacija” sākotnēji sastāv no 8 dažādu izmēru sūtījumu nodalījumiem: 4 izmēri ar 30cm platiem nodalījumiem, 4 izmēri ar 60cm platiem nodalījumiem. Līdz ar to viena “Mana pasta stacija” satur 30 sūtījumu nodalījumus, bet tie ir papildināmi pēc nepieciešamības ar papildus moduļiem


Uzziņas par „Manu pasta staciju”: projekta vadītāja Inga Vītola, e- pasts: Inga@postservice.lv


Informāciju sagatavoja: Iveta Mazūre, „PostService” PR menedžere, mob. tālr.: 29247699


Uzziņai
Lietotāju priekšrocības:
• maksa ir tikai par izvēlētā nodalījuma izmēru, ne par sūtījuma svaru vai piegādes attālumu;
• jāzina tikai sūtījuma saņēmēja mobilā tālruņa numurs, ne adrese;
• nav jāuzrāda personu apliecinoši dokumenti;
• pasta stacijas darbojas tirdzniecības centru darba laikos;
• izmantojama tirdzniecības centra autostāvvieta.
• par pakalpojumiem ērti norēķināties ar bankas karti;
• pasta stacijai ir daudzpakāpju drošības sistēma;
• sūtījumu var izņemt 3 dienu laikā sev ērtā brīdī.


Ja nosūtāt sūtījumu:
 pasta stacijas ekrānā izvēlaties sūtījuma nosūtīšanu uz citu pasta staciju vai piegādi uz jebkuru adresi Latvijā;
• izvēlaties nodalījuma izmēru, ievadāt sava un sūtījuma saņēmēja mobilā tālruņa numurus;
• apmaksājat pakalpojumu ar bankas karti;
• ievietojat sūtījumu izvēlētajā nodalījumā un aizverat durtiņas. Jūsu sūtījums ir nosūtīts.


Sūtījumi tiek piegādāti laikā no 24 līdz 72 stundām atkarībā no attāluma.


Ja saņemat sūtījumu no cita sūtītāja:
• tiklīdz Jums paredzētais sūtījums ir ievietots attiecīgajā pasta stacijā, Jūs automātiski saņemat īsziņu ar tā ievietošanas laiku, pasta stacijas adresi un sūtījuma izņemšanas kodu;
• 3 dienu laikā dodaties uz īsziņā norādīto pasta staciju;
• ievadāt saņemto kodu pasta stacijas ekrānā;
• atveras nodalījums.


Jūs esat saņēmis savu sūtījumu.
Ja pasūtāt preci no kataloga vai interneta veikala:
• izvēlaties pasūtījuma saņemšanu sev tuvākajā pasta stacijā;
• tiklīdz Jūsu sūtījums ir ievietots pasta stacijas nodalījumā, Jūs savā mobilajā tālrunī saņemat īsziņu ar kodu;
• 3 dienu laikā ierodaties tirdzniecības centrā un ievadāt saņemto kodu pasta stacijas ekrānā;
• apmaksājat sūtījumu un tā piegādi ar bankas karti, ja tas ir nepieciešams;
• atveroties nodalījumam, Jūs saņemat savu sūtījumu.


Uzmanību! Īsziņu ar kodu saglabājiet, jo tas būs nepieciešams, ja vēlēsieties preci atgriezt.


Kā var atgriezt pasūtījumu14 dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas brīža, ja tas nepieciešams un to paredz piegādātājs?
• dodaties uz to pašu pasta staciju, kurā saņēmāt sūtījumu;
• pieskarieties norādei „Atgriezt sūtījumu”;
• ievadot to pašu kodu, ko saņēmāt īsziņā savā mobilajā tālrunī sūtījuma saņemšanai, uz pasta stacijas ekrāna parādīsies norāde „Atvērt nodalījumu”;
• pieskarieties šai norādei. Atvērsies nodalījums, kurā ievietosiet sūtījumu, ko vēlaties atgriezt.


Aizveriet durtiņas! Jūsu sūtījums tiks nogādāts atpakaļ nosūtītājam.


Pēdējās izmaiņas: 26.04.2011.