Uzņēmumu optimizācijas vai reformu plāns – franšīze

26.04.2011.

Šā gada 26.aprīlī plkst. 9.00-17.00 Rīgā, Aspazijas bulvārī 5 (324. telpa) F.A.R. RESEARCH projekta ietvaros Latvijas Darba devēju konfederācija (LDDK) aicina potenciālos franšīzes pircējus, investorus, banku darbiniekus, kā arī uzņēmumu īpašniekus un vadītājus, kuri plāno optimizēt vai reformēt sava uzņēmuma darbību, uz semināru „Franšīzes pirkšanas algoritms”. Dalība seminārā ir bez maksas.


Piedaloties seminārā, dalībnieki iegūs zināšanas  par franšīzes meklēšanas kanāliem un instrumentiem, kuri atvieglo franšīzes piedāvājumu salīdzināšanu. Klausītāji tiks iepazīstināti ar franšīzes novērtējuma metodikām, kā arī būs iespēja iepazīties gan ar franšīzes pirkšanas teorētisko pusi, gan praktiskiem pasaules un arī Baltijas valstu piemēriem.


LDDK ģenerāldirektores vietnieks Eduards Filippovs: „Ir vairāki biznesa attīstības modeļi, kuri ļauj optimāli pozicionēt biznesu jaunā tirgū. Viens no tādiem ir franšīze. Pasaulē ir tūkstošiem veiksmīgu franšīzu dažādās biznesa jomās. Pamatcēlonis tam, ka biznesa vidē radās franšīzes koncepcija, ir uzņēmumu tieksme paplašināties, nepieciešamība atrisināt vadības problēmas no attāluma, kā arī kapitāla trūkums jaunu tirgus segmentu atklāšanai. Ekonomiskās lejupslīdes laikā investori pievērš savu uzmanību tieši franšīzei kā pārbaudītam veiksmes avotam. Neskatoties uz to, ka pēdējos 50 gados franšīze kļūst arvien populārāka, Baltijas valstīs funkcionē tikai daži simti franšīzes uzņēmuma konceptu.”


Semināra lektori ir eksperti ar plašu pieredzi biznesa konsultāciju jomā, kā arī daudzu teorētisku materiālu autori.


Severins Žilinskis – Lietuvas franšīzes centra direktors (www.fransizescentras.lt), Franšīzes departamenta vadītājs ADVANCED FRANCHISE (www.afranchise.lt), līdzautors pirmajai grāmatai par franšīzi “Franšīzes vadīšana” lietuviešu valodā, starptautisku un Lietuvas biznesa videi paredzētu publikāciju autors par franšīzes tēmām. Viņš ir starptautiska konsultantu tīkla  loceklis franšīzes sfērā (http://www.asiawidefranchise.com/), pieredzējis lektors un referents vietēja un starptautiska mēroga konferencēs par franšīzes tēmām. Sastāda programmas, lasa lekcijas un seminārus dažādām biznesa asociācijām, kā arī universitātēm. Ir liela pieredze starptautisku biznesa projektu vadības jomā.


Iļja Malkins – ADVANCED ADVICE direktors un vadošais partneris  (www.aadvice.lt), Lietuvas komercsektora darba devēju konfederācijas prezidija loceklis, pirmās franšīzes tematikai veltītās grāmatas lietuviešu valodā “Franšīzes vadīšana” līdzautors. Viņam ir sešu gadu  pieredze biznesa konsultāciju sniegšanā. Pieredzējis lektors un referents vietēja un starptautiska mēroga konferencēs par dažādām biznesa tēmām, vadošais semināru cikla “ES struktūrfondu iespējas” (norisinājušies 11 Lietuvas apgabalos) lektors.


Reģistrācija semināram: http://bit.ly/evfGJ8


Kontaktpersona:
Agnese Alksne, LDDK korporatīvās pārvaldes eksperte
Tālr.: 7325169 vai 29443666 e-pasts:
agnese@lddk.lv


F.A.R. RESEARCH projekts


Galvenais projekta „Lietuvas un Latvijas pierobežas reģionu pievilcības franšīzei pētījums”, kuru daļēji finansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds, mērķis ir paaugstināt Latvijas un Lietuvas pierobežas pievilcību franšīzes tīklu attīstībai. Projekta realizēšana ļauj identificēt un atklāt Latvijas un Lietuvas pierobežas reģionu potenciālu starptautisko franšīzes iespēju izmantošanas jomā. Tas veicinās kopējo reģiona ekonomisko izaugsmi, jaunu darba vietu radīšanu, jaunu franšīzes devēju un ņēmēju rašanos u.tml. Projekta mērķis ir arī paaugstināt Latvijas un Lietuvas investoru zināšanu līmeni par franšīzi un veicināt sadarbību starp Latvijas un Lietuvas investoriem un franšīzes tīkliem, kas interesējas par ienākšanu šajos reģionos.


Sīkāka informācija: http://www.brand4baltic.com/lv


Semināra programma:


Franšīzes pircēja  ābece 9:00-10:20 Franšīzes rašanās iemesli, izpratne par franšīzes attiecībām, praktiski piemēri.
Potenciālā franšīzes devēja vajadzību un iespēju novērtējums, praktiski piemēri Severin Žilinskis, Lietuvas franšīzes centra direktors
 10:20 – 10:45 Kafijas pauze 
 10:45 – 12:05 Franšīze franšīzes devēja skatījumā, praktiski piemēri.
Franšīzes primārais meklējums, atlase, detalizēta novērtēšana un līguma noslēgšana Ilja Malkins,
Advanced franchise partneris
Franšīzes izvēles process 12:05 – 12:35 Kafijas pauze 
 12:50 – 13:50 Gloria Jean‘s – labi pazīstams kafijas nama zīmols, pārstāvēts 37 valstīs, vairāk nekā 900 apakšvienības
 13:50 – 15:00 Expense Reduction Analysts – konsultāciju sniedzēju kompānija, kurai ir vairāk nekā 600 apakšvienību visā pasaulē. Viena no „Uzņēmēju žurnāla” TOP 100 (Entrepreneur magazine’s TOP100) franšīzēm.
 15:00 – 15:15 Sun Studio – unikāli UF printeru centri, franšīze, kura ir plaši izplatīta Krievijā, tīklā ir 46 apakšvienības; šī franšīze sākusi savu starptautisko ekspansiju.
Praktiski piemēri 15:15 – 15:45 IRT Surveys – uzņēmuma, kurš specializējas ekonomisko būvniecības auditu veikšanā, kas ir viena no pēdējām progresīvajām tehnoloģijām, franšīze. 
  
 15:45 – 16:15 Antony Morato – augstas kvalitātes franšīzes uzņēmums, kas piedāvā labi pazīstamu zīmolu apģērbu. 
 16:15 – 16:45 Il Patio – augstas kvalitātes apģērba franšīzes ar labi atpazīstamu zīmolu.
 16:45 – 17:30 Планета Суши – vispazīstamākais un veiksmīgākais suši restorānu tīkls Krievijā. 
 Šis saraksts tiks papildināts un seminārā tiks piedāvātas vairāk nekā 10 franšīzes.


Semināra laikā tiks izmantoti arī Lietuvas franšīzes centra materiāli. (www.fransizescentras.lt)


Pēdējās izmaiņas: 09.11.2018.