Latfood pērn eksportētās produkcijas apjoms pieaudzis par 16,6%

28.02.2011.

Kartupeļu čipsu Ādažu čipsi un sāļo uzkodu ražotāja Latvijā AS Latfood pērn eksportētās produkcijas apjoms sastāda 1304 tonnas, kas ir par 16,6% vairāk nekā 2009.gadā.
Vislielāko eksporta kāpumu pērn izdevies sasniegt Krievijas un NVS valstu tirgos, pieaugumam pret 2009.gadu sasniedzot 34%. 


Kopumā šobrīd uzņēmuma eksports veido 48% no kopējās saražotās produkcijas. AS Latfood vadība norāda, ka eksporta tirgus attīstība un paplašināšana arī šajā gadā ir uzņēmuma prioritāte.


Valdis Blūms, AS Latfood valdes priekšsēdētājs: „Pērn izdevies būtiski kāpināt eksporta apjomus pilnīgi visās Latfood eksporta valstīs, kas tikai vēlreiz apliecina, ka stratēģija noteikt eksportu kā prioritāti, reaģējot uz ekonomisko recesiju, ir bijis pareizs lēmums, un ieguldītās investīcijas un darbs tā sasniegšanā ir sevi attaisnojuši. Patlaban eksporta tirgos tiek realizēta gandrīz puse no kopējā saražotā apjoma, ko šogad plānojam turpināt palielināt, gan apgūstot jaunus eksporta tirgus, gan paplašinot produkcijas sortimentu. Šogad liela uzmanība tiks pievērsta eksporta attīstīšanā uz Ukrainu un Baltkrieviju, kas mūsu skatījumā ir ļoti perspektīvi eksporta tirgi.” 


2010.gadā AS Latfood vietējā un eksporta tirgos pavisam tika ieviesti 17. jauni produkti – gan pilnveidoti esošie, gan pilnīgi no jauna izstrādāti produkti. Starp nozīmīgākajiem eksporta produktiem jāmin sāļās uzkodas Snack Fries, kartupeļu čipsi ar pikanto tomātu garšu San diego, kartupeļu čipsi ar paprikas garšu zem, kā arī citu garšu kartupeļu čipsi, kas tiek eksportēti ar Taffel zīmolu.


V.Blūms: „Katrs eksporta tirgus ir specifisks, un pieprasītākie produkti tajos atšķiras. Pat nosacīti tik vienotā reģionā kā Baltija pieprasītāko produktu kategorijas ievērojami atšķiras. Līdz ar to jaunu eksporta tirgu apgūšana nozīmē ne vien spēt palielināt ražošanas jaudas, bet arī izstrādāt produktus tieši konkrētā tirgus pieprasījumam. Līdzīgi kā pērn arī šogad plānots attīstīt un realizēt arvien jaunus produktus dažādiem tirgus segmentiem.”


Par AS Latfood
AS Latfood ir lielākais kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu ražotājs Latvijā – stabils tirgus līderis. Uzņēmuma produkcija ar preču zīmi Taffel tiek eksportēta uz Lietuvu, Igauniju, Kazahstānu, Kaļiņingradu, Krieviju, Lielbritāniju, Gruziju, savukārt Azerbaidžānā Latvijas čipsi nopērkami ar Ādažu čipsi zīmolu.


AS Latfood ražotie kartupeļu čipsi tiek ražoti tikai no Latvijā speciāli audzētiem kartupeļiem, ko nodrošina apmēram 20 Latvijas zemnieku saimniecības, ar kurām AS Latfood sadarbojas jau vairāk nekā 10 gadus.
AS Latfood Ādažu čipsiem ir piešķirta „Zaļā karotīte”, kas apliecina, ka produkta izcelsme ir pilnībā izsekojama un ka produkts ražots no augstas kvalitātes vietējām izejvielām.
Vairāk informācijas par uzņēmumu: www.cipsi.lv un draugiem.lv domubiedru grupā www.draugiem.lv/Adazu_cipsi vai Twiter.com kanālā www.twitter.com/Adazu_cipsi 


Informāciju sniedza:
Valdis Blūms
AS Latfood” valdes priekšsēdētājs


Papildus informācijai:
Signe Znotiņa
Tālr. 22016161; 67350501


 

Pēdējās izmaiņas: 09.11.2018.