Iepērkoties kolektīvi, sabiedrība ietaupījusi 400 tūkstošus

07.02.2011.

Kolektīvās iepirkšanās portāla Atlaižuklubs.lv statistika pārsteigusi daudzus tā apmeklētājus – mājas lapas trīs darbības mēnešu laikā pircēji kopā ietaupījuši gandrīz 400 tūkstoš latu. Šāds naudas ietaupījums bijis iespējams pateicoties kolektīvās iepirkšanās principam – preces/pakalpojumi tiek piedāvāti ar ievērojamu atlaidi pie nosacījuma, ka piedāvājumu izmanto noteikts pircēju skaits.


Kolektīvā iepirkšanās savu uzvaras gājienu svin visā pasaulē, tai skaitā Latvijā, kur tirgus līdera vietu ieņēmis Atlaižuklubs.lv. Šis veiksmes stāsts izskaidrojams ar vienkāršu, bet unikālu sadarbības modeli, kurā ieguvēju lomā ir visi. Pircēju ieguvums ir iespēja iegādāties preces vai pakalpojumus par cenām, kādas citkārt būtu pieejamas tikai vairumtirdzniecībā vai nebūtu pieejamas vispār. Savukārt uzņēmējiem tā ir garantēta un citur nesasniedzama klientu plūsma un sabiedrības uzmanība. Turklāt uzņēmēja vienīgie izdevumi ir reāla klienta apkalpošana, izpaliekot neefektīvas reklāmas izmaksām.


Tā izskaidrojami portāla Atlaižuklubs.lv veiksmīgie rezultāti gan no pircēja, gan uzņēmēja skatu punkta. Kamēr pircēji 3 mēnešu laikā kopā ietaupījuši gandrīz 400 tūkstoš latu, uzņēmējiem izdevies pārdot 35 tūkstošus atlaižu kuponu. Šis skaitlis atspoguļo piepildītus viesnīcu numuriņus, izpārdotus sporta zāļu abonementus, aizpildītas teātra zāles un skaistumkopšanas salonus, kā arī daudzas citas realizētas uzņēmēju ieceres.


Atlaižuklubs.lv veidotāji nedomā apstāties pie sasniegtā – tuvākajā nākotnē plānots realizēt vairākas idejas portāla uzlabošanai un pilnveidošanai. Gaidāmie uzlabojumi ne vien piedāvās plašākas sadarbības iespējas uzņēmumiem un klientiem, bet arī parādīs, kā, izmantojot kolektīvās iepirkšanās spēku, iespējams dot vērtīgu ieguldījumu sabiedrībai un risināt samilzušas sociālās problēmas.


 

Pēdējās izmaiņas: 09.11.2018.