Arvien vairāk uzņēmumu izmanto Latvijas Biznesa kluba atbalsta programmas iespējas

28.01.2011.

Pēc statistikas datiem Latvijas Biznesa Klubs (LBK), kas nodarbojas ar atbalsta programmu mazo un vidējo Latvijas uzņēmumu konkurētspējas veicināšanai, šobrīd turpina attīstīties, atbalstot jaunus uzņēmumus.


Šī atbalsta programma ir iespēja sevi attīstīt, pilnveidot un par sevi informēt Latvijas sabiedrību. Atbalsta programmai var pieteikties ikviens vietējais uzņēmums, kas atbilst kritērijiem un kas vēlas paplašināt vai uzsākt reklāmas, mārketinga vai sabiedrisko attiecību aktivitātes.


“Šī atbalsta programma ir lieliska iespēja uzņēmumiem gan Rīgā, gan reģionos. Šī projekta mērķis ir sniegt uzņēmumiem atbalstu, kas nestu reālu labumu ne vien konkrētajam brīdim, bet tas būtu arī solis uz izaugsmi un aktīvāku darbību nākotnē, ” atzīmē LBK projektu vadītāja Linda Upīte. Stāsta viens no LBK atbalsta programmas dalībniekiem, mācību centra „BUTS” direktora vietnieks Dainis Zaltans: “Esam apmierināti, ka LBK deva iespēju piedalīties šajā MVU atbalsta programmā. Šobrīd aktivitāte un sadarbība ir veiksmīga un LBK ieteiktais sadarbības partneris – reklāmas aģentūra, strādā akurāti un vienmēr gatavi piedāvāt jaunas idejas mūsu izglītības produktu virzīšanai. Uzzinot, ka šajā projektā divu mēnešu laikā ir pieteikušies tikai 50 uzņēmumi biju pārsteigts, ka nav pieteicies daudz lielāks skaits, jo šī ir lieliska iespēja ar nelieliem līdzekļiem veidot sava uzņēmuma tēlu un stiprināt konkurētspēju. Iespējams, uzņēmējiem nav pietiekoši plaši pieejama informācija par šo atbalsta programmu.”


Šobrīd atbalsta programmā tiks uzņemts ierobežots uzņēmumu skaits, kas tiks atlasīti pieteikumu iesniegšanas kārtībā, izvērtējot to atbilstību kritērijiem. Lai pieteiktos, uzņēmumiem jānosūta pieteikums brīvā formā uz info@biznesaklubs.lv vai zvanot – 22377140.


Par LBK atbalsta programmu:
Programmas ietvaros uz LBK finansējumu var pretendēt jebkurš uzņēmums, kurā 100% no reģistrētā statūtkapitāla pieder Latvijas rezidentiem vai arī kuram ir piešķirts Latvijas Biznesa Kluba biedra statuss. Piešķirtā līdzfinansējuma apjoms, kas tiek noteikts, izvērtējot uzņēmuma iesniegto pieteikumu, var variēt robežās līdz pat 90% no kopējām izmaksām un ir paredzēts atsevišķu reklāmas, mārketinga un PR aktivitāšu realizācijai vietējā tirgū.


Šobrīd ir izstrādādas 3 dažādas atbalsta programmas ar ikmēneša publicitātes apjomu uzņēmumam no Ls 1000 līdz Ls 2000 mēnesī, ar vidējo līdzmaksājuma apmēru 8%. Pieteikumus uzņēmumi var sūtīt uz LBK – info@biznesaklubs.lv, aizpildot īpašu pieteikumu anketu, tajā norādot uzņēmuma nosaukumu, plānoto aktivitāšu mērķi, preces vai pakalpojuma, ko vēlas virzīt tirgū, aprakstu, kā arī kontaktinformāciju.


Par LBK:
Latvijas Biznesa klubs ir sabiedriska organizācija, kas dibināta 2008. gadā ar mērķi nodrošināt uzņēmējiem pieejamu un ērtu vidi komunikācijai un to attīstības veicināšanai. LBK iepriekš realizējis arī citas uzņēmumu atbalsta aktivitātes, piemēram, vietējo ražotāju eksporta veicināšanā, bezmaksas reklāmas izvietošanā sadarbībā ar plašsaziņas līdzekļiem u.c.


Atsauksmes par sadarbību LBK atbalsta programmu ietvaros:
SIA “Carlen Hair Collection” īpašnieks Gunnars Karlens: “Esam apmierināti ar līdzšinējo sadarbību atbalsta programmas ietvaros. Vienmēr novērtējam speciālistu padomus, kas radušies paskatoties uz kompāniju no malas, neesot tajā iesaistīti. Tas dod jaunas idejas, ko realizēt tagad un kā attīstīties nākotnē. Arī plašās publicitātes un reklamēšanās iespējas, kas rūpīgi atlasītas, sniedz iespējas, ko iepriekš nevarējām realizēt, neieguldot tajā lielus līdzekļus.”


A/S Vidzemes Maiznīca tirdzniecības vadītājs Juris Šenvalds:
“Par vērtīgāko guvumu sadarbībā būtu minama jaunu un inovatīvu komunikācijas formu un kanālu izmantošana informācijas nogādāšanai pie auditorijas. Mūsdienu tehnoloģijas piedāvā daudz, taču ir nepieciešami zinoši speciālisti, kas palīdz izvērtēt un pielāgot šīs iespējas tieši mūsu uzņēmumam, tā specifikai.”


AS “Druvas Pārtika” pārdošanas direktors Vairis Miltiņš:
“Sadarbībā visaugstāk vērtējam vēlmi un spēju iedziļināties mūsu uzņēmuma darbībā, izprast biznesu. Tas ļauj mums saņemt interesantas idejas un risinājumus ne vien no mārketinga un komunikācijas redzes punkta, bet arī integrēti – saistībā ar biznesa attīstību kopumā.”


“OrtoLux” (SIA UniHaus) mārketinga vadītāja, Sigita Grode:
“Tiekoties ar LBK pārstāvi izvērtējām sava biznesa darbību, sākot no pašiem pamatiem. Šobrīd esam uzsākuši vairāku mārketinga komunikācijas aktivitāšu realizāciju, kas stratēģiski iekļaujas uzņēmuma darbībā. Tā kā līdz šim reklāmas lietas tika realizētas impulsīvi un fragmentāri, esam gandarīti par profesionāļa atbalstu komunikācijas strukturēšanā. Viss pagaidām notiekošais liek cerēt uz veiksmīgu gala rezultātu.”


SIA “Meduslācis” valdes locekle Inguna Kronberga:
“Mūsu darbs ar konditorejas izstrādājumiem prasa iedziļināties produktu garšas un izskata niansēs. Tā kā tirgū šajā nozarē valda liela konkurence, nepieciešams izvērtēt un izcelt uzņēmuma īpašās vērtības. LBK ieteiktais sadarbības partneris Nordica Media Group strādā tieši uz šīm niansēm, tādēļ esam apmierināti ar sadarbību un sniegto atbalstu klientu informēšanā un piesaistē.”


Papildus informācija:
Linda Upīte
LBK projektu vadītāja
Tālrunis: 22377140
info@biznesaklubs.lv


 

Pēdējās izmaiņas: 28.01.2011.