Latvijas Biznesa Klubs informē par aizsākto atbalsta programmu mazo un vidējo Latvijas uzņēmumu konkurētspējas veicināšanai

28.01.2011.

Vēlamies Jūs un Jūsu novada / pilsētas uzņēmumus informēt par Latvijas Biznesa Kluba aizsākto atbalsta programmu mazo un vidējo Latvijas uzņēmumu konkurētspējas veicināšanai, uz atbalstu trešajā uzņemšanas kārtā aicinot pieteikties reģionālos uzņēmumus. Atbalsta programmas ietvaros tiek piedāvāts finansēt pārdošanas apjomus palielinošas aktivitātes mārketinga un sabiedrisko attiecību jomā.


Atbalsta programmai var pieteikties ikviens vietējais reģionālais uzņēmums, kas atbilst kritērijiem un kas vēlas paplašināt vai uzsākt reklāmas, mārketinga vai sabiedrisko attiecību aktivitātes. LBK nodrošina katram uzņēmumam atbalstu pasākumu plānošanā un realizācijā kopumā vairāk nekā 1000 latu apmērā mēnesī. Uzņēmuma līdzmaksājums sastāda 0%, maksājot tikai par dalību programmā (projekta vadība, komunikācijas izdevumi u.c.). Uzņēmumi uz finansējumu var pretendēt uz laika periodu – sešiem mēnešiem.


Šī programma ir lieliska iespēja attīstīt ne tikai pašu uzņēmumu, bet arī informēt sabiedrību par tā aktivitātēm, iespējām un risinājumiem.


Lūdzam informēt savas pilsētas un rajona uzņēmējus par šo iespēju, jo šajā uzņemšanas kārtā, vēlamies lielāku uzmanību pievērst tieši reģionu uzņēmumiem, jo, lai to pašu rezultātu sasniegtu uzņēmumi ārpus Rīgas, nepieciešama daudz aktīvāka darbība. Bieži vien reģionālie uzņēmumi slēpj patiesas vērtības, taču par to nezin pietiekoši daudz cilvēku. Mūsu uzdevums ir to mainīt un izcelt.


LBK atbalstu jau saņēmušie uzņēmumi par sadarbību programmas ietvaros (atsauksmes):
SIA “Carlen Hair Collection” īpašnieks Gunnars Karlens:
“Esam apmierināti ar līdzšinējo sadarbību atbalsta programmas ietvaros. Vienmēr novērtējam speciālistu padomus, kas radušies paskatoties uz kompāniju no malas, neesot tajā iesaistīti. Tas dod jaunas idejas, ko realizēt tagad un kā attīstīties nākotnē. Arī plašās publicitātes un reklamēšanās iespējas, kas rūpīgi atlasītas, sniedz iespējas, ko iepriekš nevarējām realizēt, neieguldot tajā lielus līdzekļus.”


A/S Vidzemes Maiznīca tirdzniecības vadītājs Juris Šenvalds:
“Par vērtīgāko guvumu sadarbībā būtu minama jaunu un inovatīvu komunikācijas formu un kanālu izmantošana informācijas nogādāšanai pie auditorijas. Mūsdienu tehnoloģijas piedāvā daudz, taču ir nepieciešami zinoši speciālisti, kas palīdz izvērtēt un pielāgot šīs iespējas tieši mūsu uzņēmumam, tā specifikai.”


AS “Druvas Pārtika” pārdošanas direktors Vairis Miltiņš:
“Sadarbībā visaugstāk vērtējam vēlmi un spēju iedziļināties mūsu uzņēmuma darbībā, izprast biznesu. Tas ļauj mums saņemt interesantas idejas un risinājumus ne vien no mārketinga un komunikācijas redzes punkta, bet arī integrēti – saistībā ar biznesa attīstību kopumā.”


“OrtoLux” mārketinga vadītāja, Sigita Grode:
“Tiekoties ar LBK pārstāvi izvērtējām sava biznesa darbību, sākot no pašiem pamatiem. Šobrīd esam uzsākuši vairāku mārketinga komunikācijas aktivitāšu realizāciju, kas stratēģiski iekļaujas uzņēmuma darbībā. Tā kā līdz šim reklāmas lietas tika realizētas impulsīvi un fragmentāri, esam gandarīti par profesionāļa atbalstu komunikācijas strukturēšanā. Viss pagaidām notiekošais liek cerēt uz veiksmīgu gala rezultātu.”


SIA “Meduslācis” valdes locekle Inguna Kronberga:
“Mūsu darbs ar konditorejas izstrādājumiem prasa iedziļināties produktu garšas un izskata niansēs. Tā kā tirgū šajā nozarē valda liela konkurence, nepieciešams izvērtēt un izcelt uzņēmuma īpašās vērtības. LBK ieteiktais sadarbības partneris Nordica Media Group strādā tieši uz šīm niansēm, tādēļ esam apmierināti ar sadarbību un sniegto atbalstu klientu informēšanā un piesaistē.”


Mācību centra “BUTS” direktora vietnieks Dainis Zaltans:
“Esam apmierināti, ka LBK deva iespēju piedalīties šajā MVU atbalsta programmā. Šobrīd aktivitāte un sadarbība ir veiksmīga un LBK ieteiktais sadarbības partneris Nordica Media Group strādā akurāti un vienmēr gatavi piedāvāt jaunas idejas mūsu izglītības produktu virzīšanai. Uzzinot, ka šajā projektā divu mēnešu laikā ir pieteikušies tikai 50 uzņēmumi biju pārsteigts, ka nav pieteicies daudz lielāks skaits, jo šī ir lieliska iespēja ar nelieliem līdzekļiem veidot sava uzņēmuma tēlu un stiprināt konkurētspēju. Iespējams, uzņēmējiem nav pietiekoši plaši pieejama informācija par šo atbalsta programmu.”


Noteikti dodiet ziņu, ja nepieciešama papildus informācija.


Ar cieņu,
Linda Upīte
LBK projektu vadītāja
Tālrunis 22377140
info@biznesaklubs.lv


 

Pēdējās izmaiņas: 28.01.2011.