AS Latfood otrā pozīcija Baltijas tirgū

22.12.2010.


Latvijā populārāko kartupeļu čipsu Ādažu čipsi ražotājs AS Latfood nostiprinājis savu darbību Baltijas tirgū, iegūstot otro tirgus pozīciju. Uzņēmums to skaidro ar intensīvu darbu, piedāvājot jaunus produktus un apgūstot jaunus tirgus segmentus. Šogad Latfood Baltijas valstu tirgū ieviesis kopumā 17 jaunus produktus.



„Latfood stratēģija kopš darbības pirmsākumiem ir primāri orientēties uz Baltijas tirgu, ilgus gadus esam strādājuši tieši uz tirgus pozīciju nostiprināšanu Baltijā, tā rezultātā šobrīd esam otrie Baltijā, ko vērtēju kā ļoti labu rādītāju. Manuprāt, lai uzņēmums veiksmīgi darbotos ārvalstīs, tam ir jābūt spēcīgām pozīcijām vietējā tirgū, tai skaitā Baltijā kopumā. Protams, ar to darbs pie sasniegtā neapstājas, mēs skatāmies tālāk un tiecamies iegūt līderpozīciju ne tikai Latvijā, bet arī citās Baltijas valstīs,” skaidro Valdis Blūms, AS Latfood valdes priekšsēdētājs.



Baltijas valstis vienlaikus līdzīgais un atšķirīgais


Lai arī Baltijas tirgu vieno vēsturiskās un ģeogrāfiskās līdzības, ekonomikas jomā un tirgus tendencēs iezīmējas atšķirības, ko novērojis AS Latfood arī sāļo uzkodu segmentā.


Lai gan sāļo uzkodu lietošanas kultūra visās trīs Baltijas valstīs attīstījās vienlaicīgi, katrā tas noticis savādāk. Piemēram, Igaunijā sāļo uzkodu nozare attīstījusies lēni un stabili, arī ekonomikas lejupslīdes laikā tai nebija strauju kritumu, taču šobrīd šis tirgus faktiski stāv uz vietas. Savukārt Latvijā sāļo uzkodu segments ir ļoti piesātināts, konkurence ir saspringta, kas īpaši jūtama bija recesijas laikā. Šobrīd Latvijas tirgū, pretēji citām Baltijas valstīm, tirgus ir augošs, kamēr Lietuvā tirgus saglabā kritumu vidēji par 10-15%.


Turpina Valdis Blūms: „Lai gan kopumā nozarē ir manāmas pirmās stabilizācijas pazīmes, tomēr droši norādīt uz tirgus izaugsmi pagaidām ir pāragri. Latvijā tirgus izaugsme ir skaidrojama ar to, ka ir izveidojusies ļoti spēcīga sāļo uzkodu kategorija. AS Latfood, kā lielākais sāļo uzkodu ražotājs visā Baltijā, ir ieguldījis lielu darbu, lai veidotu sabiedrības izpratni par produktu un šo kategoriju kopumā. Savukārt iedzīvotāji, paužot atbalstu vietējiem ražotājiem, ir uzticīgi un iegādājas Latvijā ražotus produktus.”


AS Latfood ir lielākais kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu ražotājs Latvijā, stabils tirgus līderis. Uzņēmuma produkcija ar preču zīmi „Taffel” tiek eksportēta uz Lietuvu, Igauniju, Krieviju, Lielbritāniju, Gruziju, Kazahstānu, savukārt Azerbaidžānā Latvijas čipsi nopērkami ar „Ādažu čipsi” zīmolu.


AS “Latfood” ražotie kartupeļu čipsi tiek ražoti tikai no Latvijā speciāli audzētiem kartupeļiem, ko nodrošina apmēram 20 Latvijas zemnieku saimniecības, ar kurām AS “Latfood” sadarbojas jau vairāk nekā 10 gadus.



Vairāk informācijas par uzņēmumu: www.cipsi.lv un draugiem.lv domubiedru grupā www.draugiem.lv/Adazu_cipsi vai Twiter.com kanālā www.twitter.com/Adazu_cipsi


 

Pēdējās izmaiņas: 09.11.2018.