Uzņēmējiem Latvijas reģionos stāstīs par sabiedrisko attiecību iespējām

01.12.2010.


Sabiedrisko attiecību aģentūras “Repute” (iepriekš “Eksodus Integrētās Komunikācijas”) valdes locekle Iveta Antonišķe informē, ka Latvijas reģionālo uzņēmumu vadītājiem diemžēl nav izpratnes par sabiedrisko attiecību instrumentu pielietošanu biznesa mērķu sasniegšanai. Šāds secinājums izdarīts pēc “Repute” pārstāvju tikšanām ar uzņēmējiem Latvijas reģionos.


“Šī iemesla dēļ, sākot jau ar nākamo gadu, rīkosim regulārus seminārus reģionos, kuru laikā uzņēmējiem stāstīsim, kā un kad izmantot sabiedrisko attiecību instrumentus, kāpēc uzņēmumiem ir jābūt gataviem dažādām krīzes situācijām un kā no tām izvairīties, kā arī par jaunāko komunikācijas jomā kopumā. Domāju, ka šādā veidā varēsim sniegt nopietnu artavu nozares reputācijas veidošanā un uzņēmēju informētībā par sabiedrisko attiecību iespējām. Semināri tiks rīkoti sadarbībā ar mārketinga komunikāciju un sabiedrisko attiecību vortālu “7guru”,” stāsta I. Antonišķe.


2011. gads būs veco vērtību atgriešanās gads


Šobrīd ļoti tiek uzsvērta sociālo mediju nozīme un skaidrotas to iespējas, nepelnīti ēnā atstājot citus sabiedrisko attiecību instrumentus.


“Brīžiem man rodas sajūta, ka sajūsma par sociālo mediju uzvaru, pārņem veselo saprātu un liek aizmirst par sabiedrisko attiecību galvenajiem mērķiem. Jā, sociālie mediji ir nozīmīgi, bet tā nebūt nav panaceja. Tieši tāpat kā internets kopumā. Domāju, ka nākamā gada laikā atcerēsimies, cik būtiski ir runāt ar savu klientu klātienē un rūpēties par savu darbinieku lojalitāti. Nebūt nav pienākusi arī glancēto žurnālu un laikrakstu pēdējā stundiņa. Es domāju, ka tieši tāpat kā arvien vairāk cilvēku prātos nostiprinās zaļā domāšana, mums jāsāk runāt un domāt par dzīvu sarunu reanimēšanu. Tas nozīmē – vairāk komunicēt klātienē,” informē I. Antonišķe.


Sabiedrisko attiecību aģentūras “Repute” apjomi, salīdzinot ar pērno gadu, pieauguši par aptuveni 15%.


I. Antonišķe stāsta, ka arvien vairāk klientu izmanto aģentūras zināšanas un pieredzi tieslietu PR pakalpojumu jomā, integrēto komunikāciju jomā tieši Baltijas mērogā un profesionālas komunikācijas ar medijiem nodrošināšanā. Šis gads bijis veiksmīgs arī Lietuvas aģentūrai.


Sabiedrisko attiecību aģentūra “Repute” ieguvusi vairākas starptautiskā konkursa “Baltic PR Award” balvas – 1., 2. un 3. vieta nominācijā “Problēmu un krīžu vadība”, 1. un 3. vieta nominācijā “Patērētāju attiecības”, 3.vieta “Starptautiskā komunikācija”. Vortāla “7guru” veiktajā žurnālistu aptaujā “Repute” ir atzīta par vienu no profesionālākajām sabiedrisko attiecību aģentūrām sadarbībā ar medijiem, savukārt Latvijā strādājošo uzņēmumu vadītāju aptaujā – par vienu no klientu ieteiktākajām sabiedrisko attiecību aģentūrām.


Informāciju sagatavoja:
Inese Ozoliņa


 

Pēdējās izmaiņas: 09.11.2018.