Latfood kāpina eksporta apjomus uz Azerbaidžānu par 45%

21.10.2010.

Ādažu čipsu ražotājs AS Latfood mērķtiecīgi turpina strādāt eksporta tirgos un kāpina realizētās produkcijas apjomu ārpus Latvijas. Analizējot eksporta tirgus, uzņēmums norāda, ka veiksmīgākie rezultāti ir Azerbaidžānas tirgū,  kur izaugsme sasniegta 45% apmērā.


Labos rezultātus Azerbaidžānā uzņēmums skaidro ar stratēģijas maiņu šajā tirgū, kas saistīta gan ar pašu komandas ieguldījumiem, gan arī veiksmīgu distribūcijas koncepta maiņu.


Turpina Latfood valdes priekšsēdētājs Valdis Blūms: „Pirmkārt, protams, esam gandarīti, ka spējam uzrādīt pozitīvus rezultātus eksporta tirgos, kas šā brīža tirgus apstākļos ir īpaši svarīgi, un dod zināmu artavu arī pašu mājās. Pamatā orientējamies uz tiem eksporta tirgiem, kurus jau esam apguvuši, tai pat laikā, pieļauju, ka darbības robežas varētu arī paplašināties. Vērtējot panākumus Azerbaidžānā, tad līdzās komandas darbam pie tirgus pozīciju stiprināšanas un izmaiņām produktu izplatīšanas sistēmā, liela ietekme ir arī šī reģiona uzticībai Latvijā ražotajiem produktiem un to kvalitātei. Azerbaidžāna ir vienīgais eksporta tirgus, kur mūsu čipsi ir nopērkami ar Ādažu čipsi, nevis eksporta zīmolu Taffel.”


Baltijas tirgus stabilizējas, kritums samazinās
Lai gan lielāks pārdošanas apjomu kāpums ir vērojams eksporta tirgū uz Azerbaidžānu, arī Baltijas eksporta tirgos ir vērojamas pirmās tirgus stabilizācijas pazīmes, jo samazinās straujais tirgus kritums, kas bija vērojams iepriekšējā gadā. 


„Tas, ka tirgū pamazām iezīmējas pozitīvas tendences ir pozitīvs rādītājs, lai gan uz doto brīdi ir pāragri apgalvot, ka nozarē ir augšupejoša tendence. Uzskatu, ka Baltijas valstis ir jāskata kopumā, tas nemainīgi ir tuvākais un Latfood primārais tirgus. Pateicoties mērķtiecīgai darbībai un uzņēmuma realizētai stratēģijai, mums ir izdevies saglabāt savas tirgus pozīcijas,” atzīst Valdis Blūms.


AS Latfood ir lielākais kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu ražotājs Latvijā, stabils tirgus līderis ar vairāk kā 40% lielu tirgus daļu. Uzņēmuma produkcija ar preču zīmi „Taffel” tiek eksportēta uz Baltijas valstīm, Krieviju, Lielbritāniju, Gruziju, Kazahstānu, savukārt Azerbaidžānā Latvijas čipsi nopērkami ar „Ādažu čipsi” nosaukumu.


AS “Latfood” ražotie kartupeļu čipsi tiek ražoti tikai no Latvijā speciāli audzētiem kartupeļiem, ko nodrošina apmēram 20 Latvijas zemnieku saimniecības, ar kurām AS “Latfood” sadarbojas jau vairāk nekā 10 gadus.


Vairāk informācijas par uzņēmumu: www.cipsi.lv un draugiem.lv domubiedru grupā www.draugiem.lv/Adazu_cipsi vai Twiter.com kanālā www.twitter.com/Adazu_cipsi 


Papildinformācija:
Maija Dulle – Sūniņa, Mob. 27791708,
maija@repute.lv


 

Pēdējās izmaiņas: 09.11.2018.