Lattelecom aicina klientus ietaupīt un atteikties no papīra rēķiniem

23.08.2010.

Sākot ar šī gada augustu Lattelecom gan jaunos, gan esošos klientus aicina pakāpeniski atteikties no ikmēneša rēķinu saņemšanas papīra formātā. Rēķinu bez maksas var apskatīties Lattelecom klientu pašapkalpošanās vidē www.mans.lattelecom.lv  vai uzzināt, zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 177.  Sākot ar septembri tiem klientiem, kas joprojām vēlēsies rēķinu saņemt papīra formātā pa pastu, būs jāmaksā 1,21 LVL ieskaitot PVN.


„Ar dabas resursiem ir jārīkojas saudzīgi un jāizvairās no to nelietderīgas izmantošanas. Katru mēnesi Lattelecom izsūta vairāk nekā 300 tūkstošus rēķinu, kam jūlijā vien tika patērētas 7 tonnas papīra, to saražošanai izmantojot 120 kokus. Pārejot no papīra rēķiniem uz elektroniskajiem rēķiniem mēs visi ne tikai saudzējam dabu, bet arī ietaupām līdzekļus”, skaidro Lattelecom Komercdirektore Kerli Gabriloviča.


Pasaules Dabas Fonda direktors Latvijā Uģis Rotbergs norāda: „Ir daudzas lietas, ko uzņēmumi var darīt, lai samazinātu ietekmi uz vidi, bez tam lielākā daļa no tām laika gaitā atmaksājas, un ieguvēji ir visa sabiedrība. Centieni pilnībā ieviest E-rēķinus ir apsveicams uzņēmuma solis – tiek taupīts ne vien papīrs, bet arī resursi, kas nepieciešami ražošanas un transportēšanas procesā. Nozīmīgi ir arī tas, ka uzņēmums šādā veidā dod iespēju arī saviem klientiem kļūt videi draudzīgākiem.”


Jau vairāk nekā 200 tūkstoši privāto klientu Lattelecom rēķinus saņem pašapkalpošanās vidē mans Lattelecom, savukārt 80 tūkstoši – e-pastā. Pieaugošais lietotāju skaits apliecina, ka elektroniskajā vidē saņemt rēķinus ir daudz ērtāk, jo ik gadu vidēji par 30% pieaug to klientu skaits, kas atsakās no papīra rēķiniem.


Klientus, kuriem mājās nav pieejams internets, Lattelecom aicina izmantot kādu no 874 Latvijas publiskajām bibliotēkām, kur interneta lietošana ir bez maksas. Bibliotēkas darbinieki pastāstīs un parādīs, kā saņemt un samaksāt Lattelecom rēķinus elektroniski. Nepieciešamības gadījumā apmācīs arī datora lietošanas pamatus un parādīs, kā rēķinu izdrukāt.


Lai nebūtu jāmaksā par papīra rēķinu, sava pēdējā rēķina summu iedzīvotāji var uzzināt arī zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 177, un pēc tam jau klients tāpat kā līdz šim var veikt rēķina apmaksu bankā vai tuvākajā bankomātā.


Dažādi padomi, kā ietaupīt naudu un laiku, apmaksājot Lattelecom rēķinu
 
• papīra rēķina vietā izmantot Lattelecom klientu pašapkalpošanās vidi  www.mans.lattelecom.lv, kur:
– rēķins pieejams ātrāk nekā pa pastu saņemtais
– rēķins ir drošībā un samazināsies iespēja tam pazust no pastkastītes
– apskatāms rēķinu arhīvs un telefona sarunu pārskati par pēdējiem 6 mēnešiem
– ērti veikt samaksu internetbankā
• noformēt bankā automātisko maksājumu – rēķins tiek elektroniski nosūtīts bankai, kas to apmaksā
• zvanīt uz klientu servisa tālruni 177, lai uzzinātu pēdējā rēķina summu un veikt apmaksu pastā vai bankā kā līdz šim


Papildu informācija:
Līga Bite, Lattelecom Sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
T. +371 67055740, +371 29109944
e-pasts:
liga.bite@lattelecom.lv
www.lattelecom.lv
www.piesledzieslatvija.lv 


 

Pēdējās izmaiņas: 09.11.2018.