Būtiski pieaug cilvēku skaits, kuri rēķinu apmaksu veic „Maxima” kasēs

06.07.2010.

Gada laikā, kopš veikalu tīkls „Maxima” piedāvā pircējiem apmaksāt dažādus sadzīves pakalpojumu rēķinus kasēs, šo iespēju izmantojuši 27 tūkstoši cilvēku.


Ik mēnesi iedzīvotāju skaits, kuri izvēlas rēķinus apmaksāt veikalu tīklā „Maxima”, nevis doties uz citām iestādēm, kas piedāvā šādus pakalpojumus, turpina pieaugt. „Lielveikals jau sen vairs nav tikai vieta, kur iegādāties pārtiku un sadzīvei nepieciešamās preces. Cilvēki labprāt visus sev nepieciešamos pakalpojumus saņem vienuviet, tādējādi ietaupot laiku, ko var izmantot lietderīgāk,” saka „Maxima Latvija” Zīmola un komunikāciju departamenta direktore Viktorija Orlova.


Pircēji visbiežāk izvēlas apmaksāt mobilo sakaru operatora SIA „Latvijas Mobilais telefons”, kā arī telekomunikāciju operatora SIA „Telefant” rēķinus.


Patlaban „Maxima” saviem pircējiem piedāvā iespēju apmaksāt gan mobilo sakaru operatoru, gan televīzijas, gan interneta un citu pakalpojumu sniedzēju rēķinus. Tuvākajā laikā to skaits pieaugs vēl par vairākiem uzņēmumiem, jo pašreiz ar tiem notiek pārrunas par rēķinu apmaksas pakalpojumu sniegšanu.


Rēķinu apmaksu kasēs veikalu tīkls „Maxima” sāka piedāvāt pagājušā gada jūlijā, kad pircējiem bez komisijas maksas bija iespēja kasēs apmaksāt dažādu pakalpojumu sniedzēju rēķinus. Šim pakalpojumam ir piemērota zemākā komisijas maksa no visām iestādēm un uzņēmumiem, kas piedāvā šādu iespēju, – 25 santīmi.


Papildinformācija:
Rūta Grikmane,
„Maxima Latvija” pārstāve
Tālr. 29630923
e-pasts:
ruta.grikmane@prae.lv
www.maxima.lv


 

Pēdējās izmaiņas: 09.11.2018.