Latvenergo Klienta karte – videi draudzīgs norēķinu veids

12.02.2010.


Jau drīzumā, sākot no februāra vidus, AS „Latvenergo” klienti norēķinu kvīšu vietā saņems Klienta karti, kuru turpmāk ērti varēs izmantot, veicot apmaksu par elektroenerģiju.


Ja līdz šim, AS „Latvenergo” sūtot klientiem norēķinu kvītis, ik gadu iztērēja vairāk nekā 25 tonnas papīra, tad, ieviešot Klienta karti, norēķināšanās process par elektroenerģiju būs ekonomiskāks un arī videi draudzīgāks. AS „Latvenergo” Klienta kartes lietošanas process kļūst par uzņēmuma iniciatīvu kopā ar klientiem īstenot un popularizēt zaļāku dzīvesveidu, jo kartes ieviešana ļaus veidot tīrāku vidi ap mums, kā arī saglabāt dabas resursus – kokus.


AS „Latvenergo” Klienta karte ir AS „Latvenergo” klienta identifikācijas līdzeklis, ar kura palīdzību norēķināšanās procesā, maksājot par elektroenerģiju Latvijas Pasta nodaļās un banku filiālēs, turpmāk varēs ērtāk un operatīvāk veikt maksātāja identifikāciju. Klienta karte nodrošinās arī efektīvu komunikāciju ar AS „Latvenergo” Klientu servisu, kas ļaus ātri atrast klientu uzņēmuma datu bāzēs.


AS „Latvenergo” Klienta kartes viena puse ietver informāciju par klientu: klienta vārds, uzvārds; klienta līguma numurs; līguma objekta adrese; svītru kods, kurā iekodēta informācija par klienta līgumu.
Savukārt Klienta kartes otrā pusē atrodama AS „Latvenergo” Klientu servisa kontaktinformācija, kas palīdzēs viegli sazināties ar Latvenergo interesējoša jautājuma gadījumā.


Iepriekš norēķinoties par elektroenerģiju, klienti operatoriem Latvijas Pasta nodaļās vai banku filiālēs deva aizpildītu norēķinu kvīti. Turpmāk šajās pašās norēķinu vietās klientiem vajadzēs tikai uzrādīt Klienta karti sevis identificēšanai un nosaukt naudas summu, kas jāmaksā par iepriekšējā mēnesī patērēto elektroenerģiju. Patērētās elektroenerģijas daudzums nebūs jāuzrāda, jo AS ”Latvenergo” to aprēķinās atbilstoši samaksātajai summai.


2009. gada decembrī AS „Latvenergo” Klienta kartes ieviesa Saldus un Brocēnu novados, kur klienti ir pozitīvi novērtējuši kartes izmantošanas priekšrocības. Tādēļ 2010. gadā Klienta karte tiks ieviesta visā Latvijas teritorijā, tās klientiem izsūtot aptuveni 4 mēnešu laikā. Pāreja uz AS ”Latvenergo” Klienta kartes izmantošanu notiks pakāpeniski. Lai arī klienti būs saņēmuši kartes, līdz 2010. gada beigām vēl varēs veikt maksājumus arī ar norēķinu kvītīm.


Lai nākotnē, lietojot Klienta karti, klienti varētu ērti sekot līdzi savam elektroenerģijas patēriņam un samaksātajām summām, kopā ar Klienta karti tiks nosūtīta elektroenerģijas patēriņa tabula, kurā varēs pārskatāmi ierakstīt skaitītāja rādījumu un kontrolēt maksātās summas garākā laika periodā. Pārskats par pēdējos mēnešos veiktajiem maksājumiem klientiem turpmāk tiks nosūtīts ne retāk kā reizi divos gados. 


Klienta karti izsūtīs pa pastu pašdeklarēšanās klientiem – privātpersonām, kurām līdz šim nosūtīja norēķinu kvītis. Savukārt Klienta karte pagaidām netiks sūtīta, ja klients par elektroenerģiju norēķinās internetā. Taču arī elektronisko norēķinu lietotāji var Klienta karti iegūt, bet tā būs jāpasūta, zvanot uz Klientu servisu pa bezmaksas tālruni 80200400, rakstot e-pastu uz klientu.serviss@latvenergo.lv vai kādā no Latvenergo Klientu apkalpošanas centriem.


Klienta kartes nozaudēšanas gadījumā to varēs atjaunot, pasūtot Klientu servisā pa bezmaksas tālruni 80200400. Izgatavotā karte klientiem tiks nosūtīta pa pastu.
Uzņēmuma klienti joprojām tiek aicināti izmantot pašapkalpošanās portālu www.e-latvenergo.lv, kurā ir redzamas samaksātās summas, skaitītāja radījums līdz kādam maksāts iepriekšējos mēnešos. Turpat iespējams norēķināties par elektroenerģiju, pieslēgt automātisko izlīdzināto maksājumu par elektroenerģiju, kā arī pieteikties citiem pakalpojumiem. Portālā var lejupielādēt izmantošanai arī elektronisku elektroenerģijas patēriņa tabulas formātu.


AS „Latvenergo” ir sociāli atbildīgs un videi draudzīgs uzņēmums, kuram svarīgi savā darbā nodrošināt racionālu dabas resursu izmantošanu. Tādēļ AS „Latvenergo” aicina klientus pievienoties šiem centieniem, ierobežojot neefektīvu papīra izmantošanu, kā arī turpmāk pēc iespējas izmantot informāciju par saviem maksājumiem elektroniski.


Andris Siksnis, AS “Latvenergo”
Ārējās komunikācijas daļas vadītājs
Tālr.: 67728811; 29286350


 

Pēdējās izmaiņas: 09.11.2018.