BIGBANK piedāvā bezmaksas konsultācijas arī caur interneta tiešsaistes saziņas programmu Skype

08.12.2009.

Turpmāk ikviens interesents var saņemt atbildes uz visiem ar aizdevumiem un uzkrājumiem saistītajiem jautājumiem, sazinoties ar BIGBANK klientu menedžeriem interneta tiešsaistes saziņas programmā Skype.


BIGBANK eksperti atbildēs uz visiem jautājumiem Skype tērzēšanas vietnē, kā arī caur Skype zvanot uz BIGBANK klientu apkalpošanas centru. Bankas speciālisti turpmāk online saziņas vietnē būs atrodami ar lietotāja vārdu bigbank.lv.


„Jauno tehnoloģiju izmantošana ir viens no veidiem, kā labāk un efektīvāk uzturēt saikni ar esošajiem un potenciālajiem klientiem. Piedāvāto iespēju noteikti izmantos tie, kam ikdienā brīvi pieejams internets, tomēr ar mums joprojām iespējams kontaktēties arī zvanot uz ierasto klientu apkalpošanas tālruni,” skaidro BIGBANK Latvijas filiāles vadītājs Juris Pūce.


BIGBANK klientu menedžeri uz jautājumiem atbildēs darbdienās 8:00 – 21:00 un sestdienās 9:00 – 16:00, svētdienās online sarunas nebūs iespējamas.


Lai sazinātos ar BIGBANK speciālistiem, nepieciešams vienīgi interneta pieslēgums un reģistrācija Skype programmā. Lai lejupielādētu saziņai nepieciešamo programmu, jādodas uz mājas lapu www.skype.com.


BIGBANK AS specializējas patēriņa kredītu un termiņnoguldījumu jomā, darbojoties Igaunijā, Latvijā, Lietuvā un Somijā, kā arī piedāvā pārrobežas pakalpojumus Vācijā.


Papildu informācijai:
Agnija Greiziņa
Mārketinga speciāliste
Tālr. 67 116 008
E-pasts:
agnija.greizina@bigbank.lv


 

Pēdējās izmaiņas: 09.11.2018.