Operatīvākā brīdināšana – vēl viens pluss klientu apkalpošanas jomā

23.09.2009.


No septembra AS „Latvenergo” klientiem pieejams jauns operatīvās brīdināšanas veids, saņemot informāciju uz mobilo tālruni, vai e-pastu.


Jaunais pakalpojums ir pieejams visiem klientiem, kuru mobilā tālruņa numurs vai e-pasta adrese ir reģistrēta klientu datu bāzē. Uz šo brīdi jauno pakalpojumu īsziņu veidā saņēmuši 14 tūkstoši mobilo tālruņu īpašnieki un 2 tūkstoši e-pasta lietotāji. Jaunais pakalpojuma veids tiek izmantots, lai operatīvāk brīdinātu klientus par plānotajiem elektroenerģijas atslēgumiem, ko var izraisīt tīklu modernizācijas un rekonstrukcijas darbi.


AS „Latvenergo” meitas uzņēmums AS „Sadales tīkls” savā darbībā lielu uzsvaru liek uz nemitīgu attīstību, lai klientiem piedāvātu visoptimālāko brīdināšanas veidu, kas maksimāli aptvertu mērķauditoriju. Tāpēc šobrīd pakāpeniski tiek ieviesta sistēma, kas ļaus elektroenerģijas lietotāju par plānotajiem atslēgumiem brīdināt individuāli. Līdztekus, kamēr visi klienti vēl nav darījuši zināmus savus tālruņa numurus vai elektroniskās pasta adreses, uzņēmums turpina paziņojumus par elektroenerģijas plānotajiem atslēgumiem sūtīt arī pa pastu uz katra lietotāja norādīto kontaktadresi.


Ja turpmāk klients vēlas informāciju par plānotajiem atslēgumiem saņemt SMS vai e-pasta veidā, lūgums zvanīt uz Klientu servisa informatīvo tālruni 80200400 vai vērsties jebkurā Klientu apkalpošanas centrā un darīt zināmu savu kontaktinformāciju. Interneta lietotājiem visērtāk savus datus var papildināt un labot Latvenergo klientu pašapkalpošanās portālā www.e-latvenergo.lv.



Ar cieņu,
Aigars Smagars, AS “Latvenergo”
Ārējās komunikācijas daļas projektu vadītājs
Tālr.: 29145994


 

Pēdējās izmaiņas: 09.11.2018.