Latvenergo saziņā ar klientiem piedāvā arī sms

26.05.2009.


Lai veicinātu ātrāku saziņu ar saviem klientiem, AS „Latvenergo” no šī gada 1. jūnija pilotprojektā plāno ieviest jaunu komunikācijas formātu ar klientiem – informācijas nosūtīšana mobilajā telefonā SMS īsziņā.


AS „Latvenergo” jaunais komunikācijas formāts ļaus daudz operatīvāk klientam nosūtīt informāciju nekā to var veikt pa pastu. Turklāt šis veids izmaksu ziņā ir ievērojami efektīvāks, kas vienlaikus ļauj praksē ieviest un arī izcelt AS „Latvenergo” korporatīvo vērtību – efektivitāti.


Pilotprojektā sākotnēji jauno komunikācijas formu izmantos, lai klientiem nosūtītu atgādinājumus par kavētiem maksājumiem. Tādējādi, ātrāk saņemot atgādinājumu, ikvienam tiek dots ilgāks laiks reaģēt un nomaksāt parādu, lai nepatīkamā problēma nesamilztu.


„Jaunā komunikācijas formāta – SMS īsziņu nosūtīšanas ieviešanu veicināja nepieciešamība pašreizējos apstākļos meklēt efektīvākus komunikāciju veidus, kas vienlaikus nodrošinātu ātrāku kontaktu ar klientiem. Esam izlēmuši SMS komunikāciju vispirms izmēģināt pilotprojektā, lai novērtētu efektivitāti un arī klientu atsaucību. Jaunajam komunikāciju formātam saskatām daudz potenciālo iespēju, ar kuru palīdzību ceram vēl vairāk uzlabot uzņēmuma sniegto pakalpojumu kvalitāti”, saka Solvita Linde, AS „Latvenergo” Mārketinga un klientu apkalpošanas direktore.


Nākotnē paplašinot jaunā komunikācijas veida sniegtos pakalpojumus, tiek plānots SMS izmantot klientu operatīvai informēšanai par plānotiem atslēgumiem. AS „Latvenergo” uzskata, ka klientam ir īpaši svarīgi pēc iespējas ātrāk saņemt informāciju, lai varētu sagatavoties atslēgumam, jo nereti līdz šim izsūtītie brīdinājumi pa pastu aizkavējās vai sūtīšanas ceļā noklīda, tādējādi klientam radot problēmas.


AS „Latvenergo” ir pārliecināta, ka šāda operatīva informācijas saņemšana ar SMS īsziņu klientiem būs noderīga un arī mazinās dažkārt radušos pārpratumus, atsaucoties uz novēlotu informācijas saņemšanu. Tādēļ aicinām ikvienu klientu aktualizēt savu kontaktinformāciju, zvanot klientu servisam pa diennakts bezmaksas tālruni 80 200 400 vai arī to atjaunot klientu portāla e-latvenergo mājaslapā.


AS „Latvenergo” pašapkalpošanās portālā e-latvenergo.lv klients var ērti pārbaudīt un precizēt savu kontaktinformāciju, kas ir iegūta balstoties uz uzņēmuma klientu datu bāzes datiem. Savukārt, ja klientam nav pieejams internets, aicinām zvanīt mūsu klientu servisam pa tālruni 80 200 400 un pārbaudīt savu kontaktinformāciju. Būsim pateicīgi par klientu palīdzību un atsaucību, jo tādējādi  varēsim savus klientus apkalpot ātrāk un efektīvāk.



Andris Siksnis, AS “Latvenergo”
Ārējās komunikācijas daļas vadītājs

Pēdējās izmaiņas: 09.11.2018.