Jauna mājas lapa www.sokoladeskarte.lv

08.12.2008.

Latvijas Krājbankas pārdotākajam produktam – Šokolādes kartei – mainīts tēls un izveidota jauna mājas lapa www.sokoladeskarte.lv, kurā turpmāk vienkopus būs pieejama informācija par karti, tās atlaižu programmām, priekšrocībām, aktuālajām kampaņām un loterijām. Mājas lapa darbojas no 8. decembra.


Šokolādes kartes mājas lapas veidotāji atspoguļojuši interneta vietnē kartes zīmola un reklāmas dizaina identitāti, atklājot tās piedāvātās iespējas jaunā saukļa „Tā pati dzīve, tikai saldāka” kontekstā. Informācija mājas lapā ir pieejama piecās sadaļās: Par Šokolādes karti, kur atrodama kartes rašanās leģenda; Atlaižu programma, kur uzskatāmi izdalītas septiņpadsmit dažādas preču un pakalpojumu kategorijas, norādot uz konkrētiem veikaliem un tirdzniecības vietām, kurās Šokolādes kartei piemērotas 5% līdz 30% atlaides. Savukārt sadaļā Aktuālie piedāvājumi izcelti vairāki jaunākie uzņēmumi, kas kļuvuši par kartes sadarbības partneriem un sākuši piedāvāt atlaides kartes lietotājiem, un interesantas akcijas, kuru ietvaros kartes īpašnieki var, piemēram, piedalīties loterijās. Sadaļā Kur saņemt? var noskaidrot tuvākos klientu apkalpošanas centrus kartes noformēšanai, savukārt sadaļa Pastāsti draugam piedāvā iespēju dalīties ar informāciju par Šokolādes karti un tās jaunumiem ar draugiem, nosūtot adresātiem e-pastu. 


Latvijas Krājbankas Produktu attīstības un mārketinga pārvaldes vadītājs Imants Frederiks Ozols stāsta:” Elegantajai Šokolādes kartei tapusi ne vien jauna mājas lapa, bet uzsākta arī konceptuāli jauna reklāmas kampaņa! Šokolādes kartei šobrīd ir jau 130 sadarbības partneri, turklāt, veidojot atlaižu programmu, uzsvars tika likts nevis uz to skaitu, bet tieši piedāvājuma kvalitāti un atlaides lielumu. Jaunais kartes reklāmas koncepts atklāj četrus dažādus stāstus gan par gluži lietderīgiem, gan arī par izsmalcinātiem un dzīves baudītājiem ierastiem pirkumiem, apmeklējot skaistumkopšanas salonus, solāriju studijas, viesnīcas, viesu un atpūtas namus, sporta klubus, restorānus un kafejnīcas, ziedu un kāzu salonus, ķīmiskās tīrītavas, autosalonus un automazgātuves.” Par iespēju iepirkties ar atlaidi turpmāk vēstīs Šokolādes kartes uzlīmes visās sadarbības partneru tirdzniecības vietās. „Mēs esam centušies radīt atlaižu programmu ar ekskluzīvu, „šokolādes” garšu, taču veltīt to plašam patērētāju lokam. Katram, kurš vēlas sevi palutināt ar jaunām dzīves iespējām,” piebilst pārvaldes vadītājs.


Visa Classic Šokolādes karte vēl nav nosvinējusi pat viena gada jubileju, taču tās lietotāju skaits jau pārsniedzis 10 000 klientu, kas novērtē gan atlaižu programmas, gan arī starptautiskas maksājumu kartes sniegtās ērtības. Latvijas Krājbanka piedāvā Šokolādes karti visos klientu apkalpošanas centros, kopskaitā vairāk nekā 120 vietās visā Latvijā.


Latvijas Krājbanka
Sabiedrisko attiecību speciāliste
Kristīne Ozolniece

Pēdējās izmaiņas: 09.11.2018.