Latvijas Zaļā punkta nomināciju „Zaļākais uzņēmums 2008” saņem LIDO

06.06.2008.

6. jūnijā, svinīgajā laikraksta Diena un Nords Porter Novelli veidotā Uzņēmumu Reputācijas Topa 2008 pasākuma ietvaros tika noskaidrota arī Latvijas Zaļā punkta nominācija – „Zaļākais uzņēmums 2008”, kuru saņēma uzņēmums LIDO. Uzņēmums kā balvu ieguva sienas pulksteni, kurš izveidots, izmantojot nolietotās elektropreces – mikroshēmas plati ar dažādām detaļām. Laikrādis apliecina, ka ir pienācis laiks saudzīgai attieksmei pret vidi.


Ikgadējo Uzņēmumu Reputācijas Topa pētījumu veica sabiedriskās domas pētījumu centrs SKDS, aptaujājot 1036 Latvijas iedzīvotājus un 424 uzņēmējus. Vērtējot kopumā 150 Latvijas uzņēmumus, LIDO saņēma visaugstāko novērtējumu kritērijā „uzņēmuma atbildība pret vidi”.


Latvijas Zaļā punkta Valdes priekšsēdētājs Māris Simanovičs paskaidro, ka ideja par „Zaļākā uzņēmuma” balvu radās sekojot līdzi tendencēm Latvijas uzņēmējdarbības vidē. Pēdējā laikā tādi jautājumi kā vides saudzēšana un zaļā domāšana beidzot ir kļuvuši aktuāli arī pie mums Latvijā. Sabiedrības zaļā domāšana ietekmē uzņēmumu stratēģiju. Sabiedrība kļūst prasīgāka vides aizsardzības jautājumos un tas ietekmē arī uzņēmēju ikdienu, kas ieviešot kādu jaunu risinājumu, ir gatavi iemainīt savu peļņas daļu īstermiņa pret zaļi domājoša uzņēmuma reputāciju ilgtermiņā.


Vērtējot uzņēmumu, darbinieki, klienti un partneri ņem vērā ne tikai servisu vai finansiālos rādītājus, bet arī uzņēmuma saikni un mijiedarbību vides jomā. Šādos apstākļos zaļa prakse kļūst par arvien svarīgāku sastāvdaļu uzņēmuma reputācijas veidošanā, bet reputācija, kā zināms, ir tieši atbildīga par uzņēmuma darbības rezultātiem. Tāpēc zaļā prakse kļūst par uzņēmuma investīciju nākotnē.


Latvijas Zaļais punkts atbalsta uzņēmumu centienus „zaļo principu” ieviešanā savā biznesā un tādēļ Reputācijas Topa ietvaros plāno balvu „Zaļākais uzņēmums” pasniegt katru gadu.

Pēdējās izmaiņas: 09.11.2018.